به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۲۸۲۰۶۷

شناسایی ۱۷۶۶۴ بیمار جدید کرونا در کشور

شناسایی ۱۷۶۶۴ بیمار جدید کرونا در کشور
گروه جامعه: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۷هزار و ۶۶۴ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۱۶۵ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۷۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۴۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۸۲۲ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۶۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۸۲۱ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۳۷۳ هزار و ۴۵۰ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۵ هزار و ۸۵۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۲۵ هزار و ۹۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
سه هزار و ۶۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۲۴ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۱۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۱۴۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها