به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۲۸۲۱۶۵

قالیباف: نباید خود را عاقل‌تر از مردم بدانیم

قالیباف: نباید خود را عاقل‌تر از مردم بدانیم
گروه بین الملل: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پلتفرم همدم تاکید کرد: آن چیزی که خانواده را پایدار نگه می‌دارد محبت است و کانون این محبت در خانواده، زن خانواده است.
 محمد باقر قالیباف  در مراسم رونمایی از پیکره (پلتفرم) «همدم» افزود: از اینکه سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب کرده است که به خانواده بپردازد بسیار ارزشمند است. امروز آن چیزی که خانواده را پایدار نگه می‌دارد محبت است و کانون این محبت در خانواده، زن خانواده است.  الگوی تربیت، نحوه تربیت و روند تربیت را زنان جامعه رقم می‌زنند. زنان نماد اخلاق، عطوفت، مهربانی و حیا هستند. اگر تحول و خانواده پایدار می‌خواهیم باید به زنان توجه کنیم. پیش از انقلاب ۳۰ و الان ۷۰درصد زنان ما سواد دارند، اما آیا از این آگاهی برای تعالی خانواده استفاده کرده ایم.  نقش زن به حدی مهم است که هر مردی در هر مقطع از زندگی به زن‌ها نیاز دارند. مادر، خواهر، همسر و دختر می‌توانند زندگی یک مرد را بسازند. امروز دختر من نقش عاطفی را برای من ایفا می‌کند که هیچ کس نمی‌تواند جایش را پر کند.  وی  در ادامه با تأکید بر خودداری از دولتی شدن امور ابراز داشت: نباید خود را عاقل‌تر از مردم بدانیم و باید اجازه دهیم مکان‌هایی مانند محله‌ها و مساجد کارکرد واقعی خود را داشته باشند به خصوص مساجد نباید خالی شوند و باید بتوانند به همه شئون زندگی مردم پاسخ دهند.
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه فرصت‌های بسیاری در بعد نیروی انسانی و ظرفیت‌های اقتصادی در کشور وجود دارد، خاطر نشان کرد: سوء مدیریت و تصمیمات غلط وقت کشور را تلف کرد که باید اصلاح شود و باید فرزند زمانه خویش باشیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم.

 
برچسب ها: مجلس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها