به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۸۲۲۲۲

امارات به برنامه‌نویسان ویزای طلایی می‌دهد

امارات به برنامه‌نویسان ویزای طلایی می‌دهد
گروه فناوری: در راستای اجرای دستور شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی به ۱۰۰ هزار نفر کارآفرین، صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های نوپا ویزای طلایی اعطا می‌شود.بر اساس اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت رسمی دولت دبی منتشر شده است، امارات در تلاش است تا بهترین برنامه‌نویسان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی متخصص در زمینه برنامه‌نویسی را به‌صورت مقیم و غیر مقیم در اختیار بگیرد.

امارات قصد دارد با تلاش ملی برای ایجاد ۱۰۰۰ شرکت بزرگ دیجیتال طی پنج سال آینده، بازار دیجیتال و زیرساخت‌های لازم برای تولید نوآوری و خلاقیت که می‌تواند با تغییرات سریع جهانی در انواع مختلف زندگی سازگار باشد را آماده‌سازی کند.

سلطان العلما، وزیر دولت در حوزه هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و برنامه‌های کار از راه دور، اظهار داشت که راه امارات متحده عربی برای کسانی که می‌خواهند با استفاده از استعدادها، توانایی‌ها و تخصص خود، بخشی از مسیر موفقیت کشور باشند، باز است. همچنین، برای کسانی که به اهمیت علم، فناوری و نوآوری در شکل‌گیری آینده‌ای روشن برای نسل‌های بعدی اعتقاد داشته باشند، شرایط فراهم است.

وی افزود: فراهم آوردن فرصت دریافت ویزای طلای امارات متحده عربی برای برنامه‌نویسان با هدف جذب و تشویق مهارت‌ها و استعدادهای برتر بین‌المللی در زمینه برنامه‌نویسی و ارائه خدمات و سیستم‌های پشتیبانی است که باعث توسعه کار و نوآوری در امارات متحده عربی می‌شود تا تأسیس شرکت‌های نوپا و تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی در سراسر کشور گسترش یابد.

وی تأکید کرد که برنامه ملی برنامه‌نویسی از دارندگان ویزای طلایی با بینش و فرصت‌های امیدوارکننده برای کار در پروژه‌های برنامه‌نویسی که نقش مهمی در رشد جامعه دارد، پشتیبانی خواهد کرد. برنامه‌نویسان از هر ملیت و گروه سنی می‌توانند برای ویزای طلایی امارات متحده عربی از طریق دفتر هوش مصنوعی در دولت امارات متحده عربی یا سازمان فدرال هویت و تابعیت اقدام کنند.

درخواست‌ها باید توسط نهادهای دولتی مسئول صدور ویزای طلایی برای برنامه‌نویسان واجد شرایط ارسال شود.
این افراد مشمول برنامه هستند: کارشناسان و استعدادهای برجسته‌ای که در زمینه‌های مختلف برنامه‌نویسی موفقیت کسب کردند. کسانی که برای شرکت‌های پیشگام فناوری بین‌المللی کار می‌کنند؛ فارغ‌التحصیلان مهندسی نرم‌افزار، علوم کامپیوتر، مهندسی سخت‌افزار، فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، علوم داده، داده‌های بزرگ و مهندسی برق.
مرجع : ایندیپندنت فارسی
برچسب ها: امارات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها