به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۲۸۲۲۲۶

اصغر فرهادی در کن حاضر می‌شود

اصغر فرهادی در کن حاضر می‌شود
گروه فرهنگی: در حالی که امروز اصغر فرهادی برای چهارمین بار برای نمایش فیلم جدیدش راهی جشنواره فیلم کن می‌شود، اعلام شد ۳۰ منطقه از جهان به زودی تماشاگر این فیلم خواهند بود.«قهرمان» چهارمین فیلم فرهادی است که امروز اولین نمایش جهانی خود را در کن تجربه می‌کند. این فیلم اولین نمایش خود را ساعت ۱۵:۳۰ امروز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در سالن اصلی گرند لومیر کاخ جشنواره تجربه می‌کند و نمایش بعدی آن فردا ساعت ۹:۳۰ و ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود. این فیلم که در مجموع ۵ نمایش خواهد داشت ۲۴ و ۲۵ تیر هم در جشنواره نمایش داده می‌شود.

کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز که تهیه‌کننده فیلم «قهرمان» است و فروش بین المللی آن را بر عهده دارد، قرارداد نمایش فیلم را برای بیش از ۳۰ کشور و منطقه در قاره‌های اروپا، آمریکا، آسیا و اقیانوسیه منعقد کرده است.
این کمپانی قرار است «قهرمان» را ۲۲ دسامبر در فرانسه اکران کند. آمازون نیز پیشتر حق پخش فیلم را برای آمریکا و کانادا به دست آورده بود.

شرکت کینو پاواساریس در منطقه بالکان، سینه آرت در منطقه بنلوکس شامل بلژیک، هلند، لوگزامبورگ، بولگاریا فیلم ویژن در بلغارستان، سینما موندو در فنلاند، نیو ویزیون در آلمان و اتریش، اسپنتزوس در یونان، لاکی رِد در ایتالیا، آلامبیک در پرتغال، اسکن باکس در منطقه اسکاندیناوی، اه کونتراکورینته در اسپانیا از جمله خریداران فیلم هستند.
این فیلم همچنین در سوییس، صربستان، کرواسی، بوسنی، مقدونیه، اسلوونی، مونته‌نگرو، لهستان، استرالیا و نیوزلند، چین، هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی، تایوان، ترکیه، هند، اندونزی و روسیه به نمایش درمی‌آید.

فرهادی پیشتر با «گذشته» و «فروشنده» ۲ جایزه بهترین بازیگری را برای برنیس بژو و شهاب حسینی دریافت کرد و یک جایزه بهترین فیلمنامه را نیز برد. «همه می‌دانند» دیگر فیلم فرهادی بود که در کن به نمایش درآمد.
برچسب ها: اصغر فرهادی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها