به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۸۲۳۸۹

عبدی: به پاداش و پول اصلا فکر نمی‌کنیم

عبدی: به پاداش و پول اصلا فکر نمی‌کنیم
گروه ورزشی: مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که سابقه خوبی در گلزنی دارد و تاکنون دو گل در تاریخ دربی‌های پایتخت به ثمر رسانده، از شرایط آرمانی تیم پرسپولیس و خودش برای دربی روز پنجشنبه حرف می‌زند؛ دیداری حساس که به گواه کارشناسان تیم برنده شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی خواهد داشت. به بهانه بازی حساس دربی گفت‌وگویی اختصاصی با مهدی عبدی داشتیم.

در لیگ صدرنشین هستید با این وجود برای دیدار جام حذفی و بازی فوق‌العاده حساس دربی‌تان در روز پنجشنبه چه صحبتی داری و چقدر به پیروزی فکر می‌کنی؟
خدا را شکر در بهترین فرم روحی روانی و بدنی هستیم. از لحاظ تاکتیکی و فنی هم در آمادگی آرمانی قرار داریم. آنقدر که حتی بچه‌های ما چشم بسته هم همدیگر را پیدا می‌کنند. برای بازی خاص دربی بهترین شرایط را داریم و برای بازی و سوت شروع دربی لحظه‌شماری می‌کنیم.

اما رقیب سنتی‌تان هم در شرایط خوبی است و در هفته‌های اخیر با بردهای خوبی که داشته فقط برای پیروزی در دربی به مصاف تیم‌تان می‌آید؟
ما کاری به شرایط تیم رقیب نداریم و حواس‌مان فقط به تیم خودمان و شرایط تیم‌مان معطوف است. پرسپولیس در این چند ساله با نتایج و قهرمانی‌هایش حرف‌هایش را ثابت کرده است نه با مصاحبه و حرف زدن، ان‌شاءالله این بار هم با توکل به خدا و نقشه‌های کادر فنی و بازیکنان خوب‌مان می‌رویم که با پیروزی در دربی، هواداران‌مان را خوشحال و یک گام به قهرمانی در جام حذفی خودمان را نزدیک سازیم.

در دربی فصل قبل جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها، نتیجه را به رقیب واگذار کردید. این بار بازی در وقت‌های قانونی به پایان می‌رسد یا در پنالتی‌ها تیم برنده مشخص می‌شود؟
تلاش و تمام فکر ما این است که در نود دقیقه کار رقیب را یکسره سازیم و برنده دربی باشیم اما دربی است و ممکن است که نتیجه بازی به وقت‌های اضافه و حتی پنالتی کشیده شود.

تو دو گل در دربی‌های قبلی زدی و سابقه خوبی در دربی‌ها داری. این بار هم قادر به گلزنی در دربی هستی؟
دنبال پیروزی تیمم هستم و باور کنید اگر چند دقیقه یا از ابتدا بازی کنم برای یک لحظه هم که شده فکر گلزنی از ذهنم خارج نمی‌شود. اگر یادتان باشد برای بازی با مس رفسنجان هم گفته بودم به دلم افتاده که گل می‌زنم و به لطف خدا این فکر هم به تحقق پیوست. این بار هم حتی برای ثانیه و دقیقه‌ای قبل از دربی نمی‌شود که فکر گلزنی از ذهنم خارج شود. به همین دلیل به موفقیت تیمم در دربی و گلزنی‌ام حتی اگر چند دقیقه هم در دربی بازی کنم خیلی خوشبین هستم. دنبال سومین گلم در دربی هستم و اگر کادر فنی صلاح دیدند بازی کنم هر لحظه‌ای که به میدان بروم با تمام وجود برای گلزنی تلاش کرده و به دنبال آن خواهم بود.

در صورت گلزنی برای شادی بعد از گلت هم برنامه خاصی داری؟
وظیفه‌ام گلزنی است. به همین دلیل به تنها چیزی که فکر می‌کنم موفقیت تیمم و گلزنی است و اینکه هواداران میلیونی خودمان را شاد کنم و خوشحالی هواداران مان از صمیم قلب برای من از هر چیز دیگری مهم‌تر و با اهمیت‌تر است چون خیلی خوب می‌دانم آنها چقدر به برد تیم‌شان در دربی و گلزنی بازیکنان محبوب‌شان مقابل تیم رقیب علاقه‌مندند.

سرمربی رقیب برای بازیکنان تیمش در صورت برد در دربی پاداش تعیین کرده اما در تیم شما به نظر خبری از پاداش نیست. این مسأله برای تیم‌تان مشکل‌ساز نمی‌شود؟!
ما بازیکن پرسپولیس هستیم و با تیم‌مان قرارداد داریم. به همین دلیل تا پای جان برای تیم‌مان و خوشحالی هواداران‌مان تلاش خواهیم کرد و به پاداش هم فکر نکرده‌ایم. مسائل تیم رقیب هم به خودشان بازمی‌گردد و ما کاری با آنها نداریم. فقط هواداران‌مان بدانند که برای شادی آنها همه تلاش‌مان را انجام خواهیم داد و ذره‌ای در این راه کوتاهی نخواهیم کرد.

فکر می‌کنی از بین تو، شهریار و عیسی کدام مهاجم در دربی گل بزند؟
باور کنید همه ما می‌جنگیم که تیم‌مان در دربی برنده شود و هدف همه ما موفقیت پرسپولیس در دربی پیش‌رو است. به همین دلیل اصلاً فرقی نمی‌کند گل دربی را من بزنم یا شهریار یا عیسی، مهم پیروزی و خوشحالی هواداران میلیونی‌مان است.

در لیگ هم شرایط خیلی حساسی دارید. قادر به گلات قهرمانی با توجه به رقابت فشرده‌تان با سپاهان هستید؟
ما پله به پله و بازی به بازی پیش می‌رویم. فعلاً هم تمام حواس‌مان روی دربی معطوف است و تمرکزمان روی برد دربی و ان‌شاءالله در ادامه قهرمانی در این جام و سه‌گانه زدن معطوف است‌. هواداران ما اطمینان داشته باشند که ما با همه وجود برای پیروزی در دربی و قهرمانی در این جام و گلات قهرمانی تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد و پس از قهرمانی در سوپر‌جام برای دو قهرمانی داخلی دیگر برای سه‌گانه زدن و تکرارش که سابقه این مهم را داریم تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله که دعای پنجاه میلیون هوادار هم بدرقه راه ما است و با دلگرمی و پشتوانه آنها که بزرگترین دلخوشی و سرمایه و تکیه‌گاه ما هستند تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که دربی را ببریم و برای سه‌گانه زدن خیز برداریم‌.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: مهدی عبدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها