به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۲۸۲۵۹۵

بیانیه رئال درباره افشای فایل صوتی علیه پرز

گروه ورزشی: باشگاه رئال مادرید در واکنش به افشای فایل صوتی علیه فلورنتینو پرس اظهار داشت که خبرنگار اسپانیایی سال‌ها در پی باج خواهی بوده است.
بیانیه رئال درباره افشای فایل صوتی علیه پرز
باشگاه رئال مادرید نسبت به افشای فایل‌های صوتی سایت «ال کانفیدنشیال» واکنش نشان داد و مدعی شد که خبرنگار این سایت در سال 2011 ، 10 میلیون یورو برای عدم افشای آن باج‌خواهی کرده بود.
از 2 روز گذشته «سایت ال کانفدینشیال» اقدام علیه رئال مادرید و فلورنتینو پرس را در دستور کار قرار داد و به افشای فایل‌های صوتی مدیریت این تیم پرداخت. فایل‌های صوتی که به سال 2006 و چند ماه پیش از استعفای پرس بازمی گردد.
پرس در این مکالمات کاسیاس و رائول را مورد انتقاد شدید قرار داد و آنها را بازیکنی سطح پایین خواند. البته این پایان کار نبود و سایت مذکور فایل‌های دیگری نیز علیه پرس منتشر کرد. مدیریت وقت مادرید که پس از سوپرلیگ وجهه خود را به شدت از دست داده است در سال 2012 نیز در خصوص کریستیانو رونالدو حرف زد و این بازیکن را احمقِ غیرعادی نامید.
باشگاه رئال مادرید نیز پس از این اتفاقات اعلام کرد که از سایت ال کانفیدنشیال شکایت خواهد کرد زیرا این فایل‌های غیرقانونی ضبط شده و دستکاری شده است.
رئال مادرید امروز طی بیانیه اعلام کرد که طبق افشای سایت اونداسِرو، آبیان در سال 2011 ملاقاتی با ادواردو فرناندس دبلاس نایب رئیس باشگاه رئال مادرید در رستوران کومبارو داشته و از او با درخواست دریافت 10 میلیون یورو باج‌خواهی کرده است تا فایل صوتی ضبط شده غیرقانونی و دستکاری شده را از بین ببرد.
پرس در خصوص این این فایل‌ها نیز گفت: عبارات بازتولید شده در مکالمه‌ای که به صورت مخفیانه توسط آقای خوسه آنتونیو آبیان (خبرنگار اسپانیایی) ضبط شده، چیزهایی است که او سال‌ها سعی در فروش آنها داشت و موفق نمی‌شد. عجیب است که حالا با وجود گذشت این همه زمان، نشریه کنفیدنسیال آنها را امروز منتشر کرده است. چیزی که منتشر شده تنها گزیده‌ای از یک گفت‌وگوی طولانی با مفهومی کلی‌تر است.
به گزارش فارس، بسیاری معتقد هستند که این اقدام علیه پرس به دلیل سوپرلیگ اروپا رخ داده است که افراد زیادی می‌خواهند وجهه او را نابود کنند تا بتوانند این ایده را زمین بزنند.
پرس در این خصوص گفت: من دلیل اینکه چرا الان و پس از گذشت این همه چنین چیزی باید منتشر شود را نمی‌دانم. فکر می‌کنم این انتشارات به دلیل نقشم در ماجرای سوپرلیگ باشد. با این حال من رسیدگی به این موضوع را به وکلایم سپردم.  
مرجع : فارس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها