به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۲۸۲۶۴۳

کارشناسی داوری مشکوک‌ترین صحنه جام حذفی

کارشناسی داوری مشکوک‌ترین صحنه جام حذفی
گروه ورزشی: تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در ضربات پنالتی به سود آبی‌های پایتخت خاتمه پیدا کرد.این دیدار مانند دربی‌های گذشته از حاشیه‌های داوری نیز برخوردار بود، یکی از بحث‌برانگیزترین صحنه‌های این دیدار، خطای ارسلان مطهری بر روی فرشاد فرجی بود که به اذعان هواداران و کارفنی پرسپولیس مهاجم استقلال باید با روی این خطا از زمین بازی اخراج می‌شد اما فغانی، داور این بازی این خطا را ندید.۷ کارشناس داوری در مورد این صحنه مشکوک نظرات خود را اعلام کردند:
 
حیدر سلیمانی: ارسلان مطهری باید اخراج می‌شد، چراکه با استوک به کمر بازیکن حریف زد. کاری که بازیکن استقلال کرد خطای شدید بود، اما فغانی صحنه را ندید و فقط اعلام خطا کرد.

نوذر رودنیل: خطای دقیقه ۱۵ مطهری حداقل یک اخطار داشت.
 
نادر جعفری: در دقیقه ۱۵ مطهری با پا به کمر بازیکن پرسپولیس ضربه زد و داور این برخورد را ندید. کمک‌داور هم درست ندید و به همین دلیل داور نتوانست جریمه شخصی درنظر بگیرد. در این صحنه داور باید به مطهری اخطار می‌داد.

جعفر خوشرو: خطای مهاجم استقلال کارت زرد داشت.

ابراهیم میرزابیگی: مهم‌ترین صحنه‌ای از که از دست فغانی در رفت این بود که باید به ارسلان مطهری کارت زرد نشان می‌داد چراکه خطای بازیکن استقلال شدید نبود.

نوید مظفری: اخطار داشت و مطهری باید با کارت زرد جریمه می‌شد.

حسین عسگری: کارت زرد برای این خطا کافی بود.
برچسب ها: جام حذفی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها