به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۲۸۲۶۷۹

کاش پنالتی آخر را یک بازیکن باتجربه‌تر می‌زد

کاش پنالتی آخر را یک بازیکن باتجربه‌تر می‌زد
گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد بازیکنان این تیم در داربی ۹۶ تمجید کرد.مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت پرسپولیس  در خصوص شکست این تیم در ضربات پنالتی در داربی ۹۶ جام حذفی گفت: بازی حوصله‌سربری را در ۹۰ دقیقه شاهد بودیم. حساسیت بازی روی دو تیم تاثیرگذار بود و انگار تیم‌ها آمده بودند که در پنالتی برنده شوند.
 
وی ادامه داد: این تفکر اشتباه است و گل‌محمدی باید طوری برنامه‌ریزی می کرد که تیمش در وقت قانونی برنده میدان می‌شد. به هر حال پرسپولیس در دو جام دیگر باید رقابت کند و نباید بگذارد چنین دیدارهایی برایش دردسرساز شود. این بازی برای استقلال مهم‌تر بود زیرا دست آن‌ها فقط به همین جام حذفی می‌رسد و در جام‌های دیگر پرسپولیس مدعی‌تر است. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی خوبی را شاهد بودیم و کمی بدشانسی باعث شد تا پرسپولیس برنده نشود.

کرمانی‌مقدم اضافه کرد: کاش پنالتی آخر را یک بازیکن باتجربه‌تر می‌زد.  طبیعتا گل‌محمدی در تمرینات روی پنالتی‌ها کار کرده بود اما شرایط بازی با تمرین متفاوت است. عبدی بازیکن خوبی است و در خیلی از بازی‌ها تاثیرگذار بوده اما در این دیدار می‌توانست بازیکن دیگری برای پنالتی پنجم جایگزین او شود. او و سایر بازیکنان باید این بازی را فراموش کنند و به فکر مسابقات‌ مهم‌تر بعدی باشند.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها