به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۲۸۲۶۹۳

تسلا مدل X؛سریع ترین خودرو تاریخ را بشناسید

تسلا مدل X؛سریع ترین خودرو تاریخ را بشناسید
گروه اقتصادی:نسخه پرقدرت تسلا Plaid با قدرت ۱۰۲۰ اسب بخار دارای زمان ادعا شده صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیه است. شاسی بلند مدل ۲۰۲۱ تسلا مدل X بر اساس مدل سدان نمادین این برند ساخته شده است. موتور‌های الکتریکی مدل X شتاب تمام چرخ محرک با عملکرد بالایی را برای خودرو فراهم می‌کنند. هندلینگ برای یک SUV با این اندازه نیز بسیار شگفت آور است.
 
کاربرد بیشتر ردیف سوم صندلی‌های اختیاری مدل X باید مورد توجه خریداران خانواده محور قرار گیرد. مانند دیگر تسلا‌ها، مدل X با ویژگی‌های سرگرمی و با تکنولوژی پیشرفته مجهز است و کابین آن شیک و راحت است. مدل X برای سال ۲۰۲۱ از یک سبک شیک در داخل و خارج بهره‌مند شده است.

خطوط تمیزتر در خارج از خودرو ظاهر مدرن تری به SUV می‌بخشد در حالی که کابین از صفحه نمایش سرگرمی و طراحی جدید و فرمان مربع به سبک F۱ بهره می‌برد. خط تولید اکنون از Long Range و مدل‌های Plaid عملکرد گرا تشکیل شده است. مدل Plaid با سه موتور الکتریکی مطمئناً شتاب وحشیانه‌ای ارائه می‌دهد، اما بسیار گران است. مدل Long Range تا 579 کیلومتر در ساعت از برآورد رانندگی را ارائه می‌دهد و به دلیل بی واسطه بودن تحویل نیروی موتور‌های الکتریکی، هنوز هم احساس قدرت سریعی دارد. Long Range Model Xs با دو موتور الکتریکی (یکی در محور جلو و دیگری در عقب) به صورت استاندارد ارائه می‌شود که قابلیت محرک چهار چرخ را فراهم می‌کند.


این تنظیم بسیار سریع است و تسلا ادعا می‌کند که زمان صفر تا 100 کیلومتر  در ساعت ۳.۸ ثانیه است. نسخه پرقدرت سه موتور Plaid با قدرت ۱۰۲۰ اسب بخار دارای زمان ادعا شده صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیه است، اما هنوز زمان شتاب آن در مسیر تست تأیید نشده است. هندلینگ فوق العاده ای دارد، اما ترفند مدل X واقعاً شتاب قوی تولید شده توسط موتور‌های الکتریکی آن است.

مدل X به صورت استاندارد با یک باتری به اندازه کافی بزرگ ارائه می‌شود تا یک محدوده ادعا شده رانندگی 579 کیلومتر در ساعت را پوشش دهد.  تسلا کلاسیک با یک طراحی داخلی محکم و تقریبا بدون دکمه ارائه شده  است. سال گذشته میلادی بود که تسلا آزمایش‌های نهایی بر روی قوای محرکه جدید خود را در پیست نوربرگ رینگ آلمان پشت سر گذاشت و بسیاری از افراد حاضر در پیست مدعی هستند که تسلا توانسته با مدل S Plaid رکورد مربوط به خودرو‌های برقی ۴ درب را بشکند.
برچسب ها: تسلا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها