به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۲۸۲۷۰۰

گوشی جدید نوکیا با طراحی سنگی تولید می‌شود

گوشی جدید نوکیا با طراحی سنگی تولید می‌شود
گروه فناوری:نوکیا قصد دارد گوشی جدید ۵G خود را با طراحی ناهموار و سنگی روانه بازار کند.چند روز پیش نوکیا اطلاعاتی از تلفن همراه جدیدش را فاش کرد که نشان می‌داد طراحی این گوشی ناهموار بوده و حالت سنگی خواهد داشت. بر اساس گفته این شرکت فنلاندی تلفن ۵G آینده نوکیا، به محافظ نگهدارنده نیازی ندارد به همین دلیل است که به راحتی می‌توان حدس زد این گوشی قرار است با طراحی سنگی وارد بازار شود.

با این حال تیزر معرفی منتشر شده اطلاعاتی از هیچ یک از قسمت‌های گوشی نداد، اما به صورت غیر منتظره‌ای نوکیا تصویری از این گوشی را بر روی سایت خود منتشر کرد، ولی بلافاصله آن را حذف کرد. این عکس نمای پشتی Nokia XR۲۰ را نشان می‌داد و مشخص کرد که فرضیات اولیه درباره طراحی این گوشی صحیح بوده است و در واقع گوشی جدید نوکیا یک گوشی هوشمند سنگی است. بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، Nokia XR۲۰ گوشی رده بالا و پرچمداری نیست، اما یکی از گوشی‌های میان رده محسوب می‌شود.

جزئیاتی از ویژگی‌های گوشی جدید نوکیا
علی رغم میان رده بودن گوشی جدید نوکیا، احتمال می‌رود پردازنده کوآلکام اسنپدراگون ۴۸۰ ۵G هسته اصلی این گوشی را تشکیل دهد. اطلاعاتی که فعلا از نوکیا منتشر شده نشان می‌دهد که محصول جدید نوکیا گوشی خوبی خواهد بود. برای مثال گفته می‌شود صفحه نمایش این گوشی ۶.۶۷ اینچ و با کیفیت full HD+ خواهد بود. دوربین دوگانه ۴۸ و ۱۳ مگاپیکسلی، GB RAM۶، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو و باتری قوی ۴۶۳۰ میلی آمپری از دیگر ویژگی‌های Nokia XR۲۰ خواهد بود.
هنوز از زمان عرضه و قیمت این گوشی اطلاعاتی در دست نیست، اما پیش بینی می‌شود Nokia XR۲۰  تا ۱۲ روز دیگر رونمایی شود پس باید تا آن زمان منتظر دریافت اطلاعات جدید باشیم.
برچسب ها: نوکیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها