به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۸۲۷۱۱

سپهر حیدری: کیفیت دربی خیلی پایین بود

سپهر حیدری: کیفیت دربی خیلی پایین بود
گروه ورزشی: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی کیفیت بسیار پایینی داشت و استقلالی‌ها بازی را مدیریت کردند تا کار به ضربات پنالتی بکشد. سپهر حیدری درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی به لحاظ کیفیت فنی بسیار ضعیف بود. اگر دو، سه موقعیتی که در وقت اضافه ایجاد شد هم نبود، هیچ چیز نمی‌توانستیم در مورد بازی بگوییم. یک هفته مصاحبه و حاشیه که از سمت استقلالی‌ها شروع شد، برای این بود که استقلالی‌ها نمی‌توانستند از لحاظ فنی مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کنند و به همین دلیل یک هفته پُرحاشیه را برای تیم گل‌محمدی درست کردند. بعد هم با وجود اینکه دو، سه موقعیت در جریان مسابقه داشتند اما بازی را مدیریت کردند تا به پنالتی برسد.
 
وی افزود: به نظرم خستگی و مصدومیت در ساق پای بازیکنان پرسپولیس کاملاً مشخص بود و روی کیفیت این تیم تأثیر گذاشته بود. با همین حالت هم به نظرم موقعیت‌های پرسپولیس خطرناک‌تر از استقلال بود. ضربات پنالتی هم 50 - 50 است. در کل استقلال به هدفی که برای به حاشیه بردن پرسپولیس و کشیدن بازی به ضربات پنالتی داشت رسید.

مدافع سابق تیم پرسپولیس یادآورد شد: خیلی کم دیده بودیم که پرسپولیس انقدر بی‌کیفیت بازی کند اما به هر حال بازیکنان ماشین نیستند و برنامه‌ریزی سازمان لیگ خیلی روی این تیم فشار آورد، هر چند سازمان لیگ هم مجبور بود اما در نهایت پرسپولیس افتخار فوتبال ایران است و این باخت ایرادی ندارد. پرسپولیس یک جام هم برای سایر تیم‌ها بگذارد بد نیست!
مرجع : تسنیم
برچسب ها: سپهر حیدری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها