به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۲۸۲۷۳۳

علم‌الهدی: مجلس شرِ برجام را کَند

علم‌الهدی: مجلس شرِ برجام را کَند
گروه سیاسی:  امام جمعه مشهد گفت: به عنوان تشکر از خادمان ملت، از مجلس تشکر می‌کنیم که شر برجام را کندند.
احمد علم‌الهدی گفت:دو اشتباه توسط مسؤولان صورت گرفت، اول اینکه مسیر خود را پیش گرفتند و گوش به حرف رهبری نکردند و ارزش پول ما به این صورت درآمد و اقتصاد و وضعیت مردم خاک شد و حالا می‌خواهند برجام را به عنوان ارزش اعلام کنند!، این برجام ما را بدبخت کرد! دشمن را بزک می‌کنید؟ مردم ما بیدار هستند و این در بیست و هشتم خرداد معلوم شد و مردم از این حرف‌ها تبعیت نمی‌کنند.
 به عنوان تشکر از خادمان ملت، از مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنیم که شر برجام را کندند و امید است پای این قانون بایستند و مسؤولان آینده کشور پای موعظه‌های پیامبر گونه رهبری باشند؛ پس از این مسؤولان اگر بخواهند برجام را ادامه دهند باید گوش به حرف مقام عظمای ولایت و مجلس شورای اسلامی باشند.
وی با بیان اینکه آنچه که صورت گرفت خیانت مسؤولان نبود بلکه خیانت دشمن بود،گفت: آن‌ها ناجوانمردانه از برجام بیرون آمدند، نباید به مسؤولان سوءظن داشته باشیم، مسؤولان عزیز با اینکه اشتباهاتی داشتند اما خدمت کردند، دشمن را در سیاست بشناسید و چشم به فرمایشات رهبر بدوزید. ارتباطات اجتماعی بخش عمده زندگی انسان را تشکیل می دهد و اکثر بی‌تقوایی‌ها و بی بندوباری‌ها و معاصی پروردگار عمدتاً در ارتباطات اجتماعی صورت می‌گیرد. اگر بنا شد ارتباط با دیگری بخواهد منافع و رفاه انسان را در زندگی بر هم بزند انسان مقاومت می‌کند و اصطکاک بین منافع و رفاه زندگی بین افراد پیش می آید.

 
برچسب ها: برجام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها