کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به جا مانده از دربی ۹۶؛

اولین «کلین شیت» حسینی با چاشنی مهار پنالتی

25 تير 1400 ساعت 16:19

گروه ورزشی : سیدحسین حسینی که هفته‌هاست به ترکیب ثابت استقلال بازگشته و با درخشش در زمین جای خود را در چارچوب دروازه محکم کرده است


 مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در حالی برگزار شد که تیم استقلال در این مرحله موفق شد در ضربات پنالتی از سد پرسپولیس عبور کرده و به جمع ۴ تیم پایانی برسد.
 سید حسین حسینی سنگربان این روز های آبی ها در طول ۱۲۰ دقیقه این بازی توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد که این ششمین کلین شیت وی در هفتمین دیدار متوالی بود.
حسینی پیش از این ۶ بازی متوالی در لیگ برتر به میدان رفته بود که در ۵ بازی دروازه آبی پوشان را بسته نگه داشت و فقط یک بار مقابل تراکتور دروازه‌اش باز شد.
سنگربان شماره یک آبی پوشان پیش از این ۴ بار در دربی‌ها برای آبی پوشان بازی کرده بود و این پنجمین دربی وی بود. حسینی قبل از این بازی کلین شیت را در دربی تجربه نکرده بود و در دربی ۹۶ توانست طعم بسته نگه داشتن دروازه را در این مسابقات حساس بچشد.
حسینی در حالی موفق شد نخستین کلین شیت خود در پنجمین دربی را تجربه کند که این بازی برای او تبدیل به دیداری خاطره‌انگیز شد چرا که توانست با مهار آخرین ضربه پنالتی تیم پرسپولیس، حکم پیروزی تیمش را نیز امضا کند تا شب درخشش و کلین شیت او با مهار پنالتی همراه باشد.
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس پس از تساوی صفر-صفر در پایان ۱۲۰ دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد که آبی پوشان توانستند با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شوند.


کد مطلب: 282735

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/282735/اولین-کلین-شیت-حسینی-چاشنی-مهار-پنالتی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir