به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۲۸۲۷۴۱

کعبی: تعویض محسن فروزان به موقع بود

کعبی: تعویض محسن فروزان به موقع بود
گروه ورزشی: مربی فولاد گفت: هدف ما جنگیدن است و تا کسب نتیجه برای همدیگر می‌جنگیم.حسین کعبی درباره پیروزی فولاد مقابل سپاهان و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و متاسفانه بازی هم به وقت اضافه رفت و ۱۲۰ دقیقه طول کشید. ما با وجود گرمای شدید اهواز هر چهار روز داریم بازی می‌کنیم و  بازیکنان‌مان بعد از بازگشت از عربستان فرصت استراحت نداشتند اما خداراشکر برای این بازی سعی کردیم تمرکز کامل داشته باشیم. خداراشکر یکی از سخت‌ترین و نفس‌گیرترین بازی‌های این دو سال را پشت سر گذاشتیم که توانستیم تیم خوب سپاهان را که هر سال مدعی قهرمانی است شکست دهیم.
 
او درباره تعویض موثر محسن فروزان گفت: ما برای هر بازی یک برنامه خاص داریم و درباره این موضوع هم خداراشکر زیاد فکر کرده بودیم. ما چند دروازه‌بان خیلی خوب داریم و فقط محسن فروزان نیست و خیال‌مان راحت است. محسن دروازه‌بان پنالتی‌گیری است و احسان مرادیان هم در این چند بازی برای ما فوق‌العاده بود. تعویض محسن فروزان به موقع بود و توانستیم برنده این بازی باشیم.

مربی فولاد درباره ادامه راه فولادی‌ها گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هدف‌مان نتیجه گرفتن در جام حذفی و در لیگ است. ما اگر چند بازی قبلی لیگ را از دست نمی‌دادیم، شاید اکنون برای قهرمانی می‌جنگیدیم. آن‌ها را باید کنار بگذاریم و خوشحالی برد سپاهان را هم دیگر فراموش کردیم و از امروز باید شروع دیگر برای بازی‌های لیگ و بازی پیش روی‌مان با پیکان داشته باشیم.

او اضافه کرد: خوشحالی سعید آذری را پس از برد سپاهان دیدید و انگار همین دیروز مدیرعامل شده و ۲۰ سال سابقه مدیریت نداشته، چون با جان و دل به تیم هیجان می‌داد و آدم او را می‌بیند از فوتبال لذت می‌برد. جلوی او گفتم و پشت او هم می‌گویم که مدیرعاملی که پس از پیروزی به این شکل خوشحالی می‌کند به بازیکنان و مربیان انگیزه می‌دهد. هدف ما جنگیدن است و مربی‌ها برای بازیکنان و بازیکنان برای مربیان می‌جنگند. ما دنبال چیز دیگری نیستیم و برای همدیگر می‌جنگیم. هدف ما نتیجه گرفتن و جنگیدن است.
برچسب ها: حسین کعبی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها