به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۸۲۸۵۹

بادامکی: استقلال، شانسی دربی را برد

بادامکی: استقلال، شانسی دربی را برد
گروه ورزشی: حسین بادامکی سرپرست تیم پدیده خراسان در خصوص حواشی دیدار این تیم برابر نساجی مازندران گفت: دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و اگر ما کمی خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم با امتیاز از این بازی خارج شویم. بعد از بازی نیز یک سری مسائل پیش آمد که شایسته نام نساجی نبود و به نظرم نیازی نیست بیشتر از این به این موضوع دامن بزنیم و هرچه بوده تمام شده است.

وی در مورد بازی حساس پدیده در برابر سپاهان نیز اظهار داشت: هر چند ما در این بازی میزبان هستیم اما بازی فوق العاده سختی در برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران داریم. سپاهان تیم پر مهره ای است؛ کادرفنی خوبی را در اختیار دارد و از امکانات خوبی برخوردار است و امسال برای قهرمانی تلاش می‌کند. ما نیز به دنبال آن هستیم تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم و با توجه به اینکه میزبان این بازی هستیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این بازی حساس و سرنوشت ساز 3 امتیاز خانگی را کسب کنیم.

سرپرست تیم پدیده در مورد شانس کسب سهمیه آسیایی توسط این تیم بیان کرد: کسب سهمیه آسیایی آرزوی هر تیم است. در قائمشهر فرصت خوبی داشتیم تا خود را به رده چهارم جدول برسانیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما سه بازی حساس و حیاتی را در پیش رو داریم که باید بازی به بازی پیش برویم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا حداکثر امتیازات این بازی‌ها را کسب کنیم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه شرایطی در پایان فصل برای رقم خواهد خورد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص شهرآورد پایتخت گفت: حساسیت بازی کیفیت بازی را کاهش داده بود و بازی که انتظار داشتیم دو تیم ارائه دهند را ندیدیم. به هرحال پنالتی نیز پنجاه پنجاه است و استقلال نیز با خوش شانس موفق شد در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست دهد. متاسفانه معمولا اتفاقاتی بعد این بازی رخ می‌دهد که خوش آیند نیست و مربیان و مدیران باید سعی کنند تیم خود را کنترل کنند

وی افزود: نباید بگذاریم بازیکنان و سرمربیان درگیر این حواشی بشوند به هر حال هواداران دوست دارند تیم آنها برنده باشد و این کری‌ها قبل و بعد بازی ادامه دارد ولی ما باید با این موضوع حرفه ای تر برخورد کنیم یک طرف فوتبال باخت و یک سمت آن برد. متاسفانه شرایط طوری شده بعد از هر بازی هواداران در صفحات مجازی شروع به فحاشی می‌کنند که این برای فوتبال ما اتفاق خوشایندی نیست. هوادار به صحبت‌های مدیران و مربیان گوش می‌کنند و ما باید هنگام صحبت کردن با رسانه‌ها از تدبیر بیشتری بهره ببریم تا از صحبت‌های ما سو تعبیری به وجود نیاید و این موجی از خشم را در بین هواداران به وجود می‌آورد.

بادامکی در پایان در خصوص انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم ملی امید گفت: البته هنوز ایشان به طور رسمی سرمربی تیم ملی امید نشده است اما امیدوارم این موضوع هرچه سریع تر رخ دهد چرا که ایشان چندین سال است که در این رده مشغول به کار است و آکادمی حرفه‌ای را در اختیار دارند و قطعا هیچ کس لایق تر از ایشان برای این پست نیست. اما شرط لازم این نیست که ایشان را آوردیم همه چیز را رها کنیم باید از او و تیم امید حمایت شود تا ان شاالله بعد از چندین سال به المپیک راه پیدا کنیم.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: حسین بادامکی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها