به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۲۸۲۸۸۵

پرطرفدار‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا تاکنون

پرطرفدار‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا تاکنون
گروه فناوری: در این گزارش به‌سراغ بررسی پرطرفدار‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا رفته‌ایم تا نگاهی به آنها بیندازیم و بررسی‌شان کنیم. با ما همراه باشید.طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته در فوریهٔ سال ۲۰۲۰ اپلیکیشن‌های زیر از محبوب‌ترین نمونه‌ها در جهان بوده‌اند:

تیک‌ تاک (Tik Tok)
تیک تاک یک شبکۀ اجتماعی ویدیومحور است که در مدت کوتاهی پس از انتشارش توانست موفقیت چشم‌گیری داشته باشد و میزان دانلود آن از اپلیکیشن‌های محبوبی مثل فیسبوک بالاتر برود. از مزیت‌های این سوشال مدیا، جوان‌پسند بودن آن و قرار گرفتن محوریتش روی تولید ویدیو‌های جذاب و سرگرم‌کننده است.

طبق تحقیقات انجام شده اولین طرفدار‌های این اپلیکیشن‌، نوجوانان آسیایی بوده‌اند، اما به مرور زمان تیک‌ تاک توانست خودش را به دنیای پیشرفته‌ٔ غرب نیز برساند. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید ویدیو‌های جذاب ۶۰ ثانیه‌ای خودتان را ضبط کنید، روی آن افکت‌های مختلف بگذارید و به آسانی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام (Instagram)
اینستاگرام را تقریباً همۀ ما می‌شناسیم. با نصب این اپلیکیشن شما می‌توانید به آسانی لحظات و تجربیات خودتان را در قالب ویدیو و عکس با دیگران به اشتراک بگذارید. البته این روز‌ها بخش تجاری و درآمدزایی اینستاگرام نیز بسیار موردتوجه قرار گرفته است. پس علاوه‌بر ارتباط سالم و مداومی که می‌توانید با دوستان و سلبریتی‌های محبوب خودتان داشته باشید، می‌توانید از اینستاگرام به‌عنوان بستری برای فروش اینترنتی هم استفاده کنید.

اسپاتیفای (Spotify)
این اپلیکیشن دنیای بی‌نهایتی از موزیک‌هاست. همه‌ٔ ما دوست داریم روزانه موزیک‌های جذاب و تازه را گوش کنیم و در قید انتخاب مداوم و دانلود پردردسر آهنگ‌ها نباشیم. اسپاتیفای این قابلیت را به ما می‌دهد تا خواننده‌ها و موسسه‌های مختلف پخش موزیک را دنبال کنیم.

در نسخه‌ٔ پرمیوم اسپاتیفای شما می‌توانید پلی‌لیست‌ شخصی خودتان را بسازید، تبلیغات مزاحم را از بین ببرید و فایل موزیک‌ها را به راحتی به اشتراک بگذارید. هم‌چنین استفاده‌ٔ آفلاین از موزیک‌های بی‌نظیر اسپاتیفای از قابلیت‌های دیگر آن است. در کشور ما برای اینکه بتوانید نسخۀ پرمیوم اسپاتیفای را تهیه کنید باید از راه خرید گیفت کارت اسپاتیفای اقدام کنید. در بخش‌های بعدی بیشتر دربارۀ نحوۀ خرید گیفت کارت اوریجینال توضیح خواهیم داد.

توئیتر (Twitter)
« همین الان اونجا چه خبره؟» یکی از شعار‌های کمپانی تولیدکنندۀ اپلیکیشن محبوب توئیتر است! این برنامه بر مبنای به اشتراک‌گذاری مطالب در لحظه تولید شده است. در گذشته شما تنها قادر بودید توئیت‌های متنی بفرستید و دوستان و فالور‌های خودتان را از وقایع اطراف آگاه کنید. اما با پیشرفت این برنامه، امکان توئیت کردن انواع عکس و حتی ویس‌های صوتی هم فراهم شده است.

پینترست (Pinterest)
یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی که بر اساس اشتراک‌گذاری ایده‌ها به‌صورت تصویرمحور ساخته شده است، پینترست است. این اپلیکیشن جوان که به‌تازگی و در سال ۲۰۱۹ منشتر شده است، توانسته یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در جهان شود. شما می‌توانید در پینترست ایده‌های خود را «پین» کنید و از ایده‌های دیگران در سرتاسر جهان بهره ببرید. همین همفکری جهانی سبب شده است که پینترست برنامۀ موردعلاقۀ دانش‌آموزان و دانش‌جویان شود.

اسکایپ (Skype)
در دوران پاندمی کرونا همۀ ما بخش‌های تازه‌ای را به سبک زندگی‌مان اضافه کردیم؛ برای مثال در جلسات و تماس‌های تصویری شرکت کردیم. اسکایپ برنامهٔ بسیار قدرتمندی است که اجازهٔ برقراری تماس‌های تصویری و صوتی را برای ما فراهم می‌کند. کیفیت بالای جلسات برگزار شده، امکان ضبط تماس‌ها و برگزاری جلسه با تعداد بالای شرکت‌کننده از دلایل محبوبیت این برنامه است.به‌علاوه شما به راحتی با خرید گیفت کارت اسکایپ می‌توانید با تلفن‌های ثابت هم تماس بگیرید.

گیفت کارت چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر توجه کرده باشید، در معرفی برخی از این اپلیکیشن‌های محبوب، از گیفت کارت نام بردیم. گیفت کارت‌ ها درواقع کارت‌های اعتباری بین‌المللی هستند که با آی‌پی کشور‌های گوناگون در دسترس ما قرار می‌گیرند تا بتوانیم از قابلیت‌های متعدد و پیشرفتۀ اپلیکیشن‌های مختلف بهره ببریم.برای اینکه بتوانیم با خیال آسوده گیفت کارتی اصل تهیه کنیم، باید به یکی از فروشگاه‌های مطمئنی که این کارت‌های اعتباری را عرضه می‌کنند مراجعه کنیم، در غیر این‌صورت ممکن است علی‌رغم هزینه‌‌ای که می‌کنیم، گیفت کارتی تقلبی را به ما بفروشند.

موبوگیفت؛ سامانه‌ متفاوت خرید گیفت کارت
موبوگیفت از برترین‌ نمونه‌های ایرانی است که دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت است. شما می‌توانید انواع گیفت کارت ارزان و معتبر را از موبوگیفت تهیه کنید و به‌صورت آنی تحویل بگیرید. به‌علاوه سرویس ثبت امتیاز‌ این سایت به شما این امکان را می‌دهد که از تخفیف‌های فوق‌العاد‌هٔ این محصولات هم استفاده کنید.به‌غیراز گیفت کارت ‌های اپلیکیشن‌های پرطرفداری که از آنها نام بردیم،‌ موبوگیفت موارد زیر را هم به راحتی در دسترس شما قرار می‌دهد:
گیفت کارت اپل و اپل موزیک
گیفت کارت پلی استیشن و پلی استیشن پلاس
گیفت کارت استیم والت
گیفت کارت انواع ایکس باکس
 گیفت کارت رادیو جوان
  و...
برای خرید گیفت کارت تنها کافیست وارد سایت موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com شوید و محصول موردنظرتان را انتخاب کنید تا به‌صورت آنلاین کد فعالسازی را تحویل بگیرید.
برچسب ها: اپلیکیشن‌
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها