به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۲۸۲۹۲۳

اتفاق بی‌سابقه در ارتش آمریکا

اتفاق بی‌سابقه در ارتش آمریکا
گروه بین الملل: روزنامه شرق نوشت: برای اولین‌بار یک زن از نیروی دریایی ارتش آمریکا موفق شد برنامه «نیرو‌های ویژه و نخبه» یا کمبات را با موفقیت پشت سر بگذارد.
 بر اساس سیاست‌های وزارت دفاع آمریکا نام این زن اعلام نشده است.او یک ملوان نیروی دریایی بوده که برای حضور در گروه نیرو‌های ویژه دفاعی ارتش آمریکا اقدام کرده و بعد از گذراندن ۳۷ هفته آموزشی سخت و طاقت‌فرسا موفق شده، دوره مورد نظر را به پایان برساند.
نیرو‌های ویژه دفاعی ارتش آمریکا، نخبگان جنگی این کشور هستند که در ماموریت‌های سخت و دشوار نیرو‌های دریایی را پشتیبانی می‌کنند. آن‌ها تمرینها، برنامه‌ها و رتبه‌بندی‌های خاص خود را دارند و با دیگر نیرو‌ها متفاوت هستند.ارتش آمریکا از سال ۲۰۱۵ به زنان اجازه داده است برای حضور در نیرو‌های دفاعی ویژه یا همان جنگجویان نخبه اقدام کنند.
بر اساس آمار منتشر شده از سوی ارتش ایالات متحده تنها ۳۵درصد شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی این گروه، موفق می‌شوند به طور کامل آن را پشت سر بگذارند.
این تمرینات ویژه که تور نام دارد در رویدادی ۷۲ ساعته به اوج خود می‌رسد. این دقیقا همان نقطه‌ای است که بسیاری از شرکت‌کنندگان را مجاب می‌کند تمرینات را نصفه و نیمه رها کنند و از گروه خارج شوند.قرار گرفتن در موقعیت‌های دشوار روحی و روانی و انجام فعالیت‌های سخت فیزیکی مثل ۲۳ ساعت دویدن و ۸ کیلومتر شنا در فضا‌های غیرمعمولی از جمله مراحلی است که داوطلبان پشت سر می‌گذارند.


 
برچسب ها: آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها