کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش از اعزام به المپیک؛

شاگردان محمد بنا از تعطیلات بازگشتند

26 تير 1400 ساعت 17:09

گروه ورزشی: فرنگی کاران المپیکی کشورمان بعد از چند روز استراحت در منطقه کردان، امروز وارد آخرین مرحله از اردوی آماده سازی قبل از اعزام به المپیک توکیو شدند.


پس از اینکه متولیان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی تصمیم گرفتند، ملی پوشان المپیکی قبل از آغاز اردوی پایانی خود نیاز به چند روز استراحت و تفریح دارند، شاگردان محمد بنا برای چند روز راهی ویلایی در کردان شدند.
بدین ترتیب فرنگی‌کاران المپیکی کشورمان بعد از پایان اردوی قبلی به جای عزیمت به شهر و دیار خود در ویلایی ویژه در منطقه کردان اسکان یافتند تا ریسک قرار گرفتن این ملی پوشان در معرض ویروس کرونا در زمان مرخصی و استراحت به حداقل برسد.
طبق برنامه کادر فنی، ملی پوشان المپیکی به تازگی از ویلای کردان به خانه کشتی بازگشتند و باید از امروز آخرین اردوی آماده سازی خود را آغاز کنند. اردویی که تا روز ۴ مردادماه و زمان اعزام فرنگی‌کاران به المپیک ادامه خواهد داشت.
علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ۵ نماینده کشتی فرنگی کشورمان در المپیک توکیو هستند.


کد مطلب: 282938

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/282938/شاگردان-محمد-بنا-تعطیلات-بازگشتند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir