کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه پلیس لندن:

ممکن بود فینال یورو 2020 به تعویق افتد

26 تير 1400 ساعت 18:16

گروه ورزشی: پلیس لندن اعلام کرد که فینال یورو 2020 بین انگلیس و ایتالیا در آستانه تعویق بوده است.


علیرغم فضای خوب داخل استادیوم پس از شروع مسابقه فینال، حوادث عجیبی بیرون از ومبلی رخ داد و برخی هواداران انگلیس در تلاش بودند بدون بلیط وارد استادیوم شوند. به همین دلیل درگیری شدیدی بین این گروه و نیروهای پلیس رخ داده و بیش از 26 نفر در ارتباط با این حادثه دستگیر شدند. حالا پلیس لندن با انتشار بیانیه ای مدعی شد مداخله نیروهای امنیتی باعث برگزاری مسابقه شده است.
 در بیانیه ای در وب سایت پلیس لندن آمده است: "هفته گذشته و برای اولین بار در بیش از 50 سال، تیم ملی انگلیس به فینال یک تورنمنت بزرگ بین المللی فوتبال راه پیدا کرد. این روز به معنای یک روز ملی و جشن و غرور برای ما بود. با این وجود متاسفانه گروه اقلیت هواداران با رفتاری بی نظم و خشن برای منفعت شخصی خود تلاش می کردند شرایط روز فینال را بهم بزنند.
 

در طول روز افسران پلیس شاهد رفتارهای زشتی در مرکز لندن و در ومبلی بودند و تعدادی از هواداران طناب های امنیتی را از جا کنده یا با افسران پلیس درگیر شدند. می خواهیم از واکنش سریع فرماندهان پلیس و افسران شجاعی که با این شرایط با بی نظمی و خشونت روبرو شده بودند تشکر کنم.
تردیدی نداریم که اقدامات سریع آن افراد مانع از تشدید بیشتر خشونت شد. ناامیدکننده است، اما 19 افسر ما در جریان عملیات پلیس روز یکشنبه زخمی شدند. نمی پذیریم که عملیات پلیس شکست خورده و بدون مداخله فوری آنها امکان لغو مسابقه وجود داشت. صحنه های زشت دیدار فینال در ومبلی توسط اتحادیه فوتبال و پلیس بررسی می شود. باید درس های آموخته و اطمینان حاصل کنیم که در مسابقات آینده این هولیگان هایی که الکل مصرف می کنند، شرایط را مختل نخواهند کرد."


کد مطلب: 282959

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/282959/ممکن-فینال-یورو-2020-تعویق-افتد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir