به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۲۸۲۹۶۰
ادعای کالچو مرکاتو:

درخواست آنچلوتی؛ پیشنهاد رئال به کاپیتان ایتالیا

گروه ورزشی: رئال مادرید به جمع تیم های خواهان جورجو کیه لینی اضافه شد.
درخواست آنچلوتی؛ پیشنهاد رئال به کاپیتان ایتالیا
جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم قهرمان اروپای ایتالیا، بازیکن آزاد است چرا که قراردادش با یووه به پایان رسیده و این باشگاه هنوز درباره تمدید قرارداد با او صحبت نکرده است.
 


 این مدافع میانی که ماه آینده 37 ساله خواهد شد، نمایش درخشانی در مسابقات یورو 2020 داشت و یکی از ارکان اصلی موفقیت آتزوری دراین رقابت ها بود.
قرارداد کیه‌لینی و یووه در تاریخ 30 ژوئن به پایان رسید و همه منتظر بودند تا خیلی زود او قرارداد جدیدی با بیانکونری امضا کند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.
 

 
امروز کالچو مرکاتو ادعا کرد که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از سران باشگاه درخواست جذب کیه لینی را کرده است. رئال پس از جدایی سرخیو راموس و انتقال احتمالی رافا واران به منچستریونایتد، در دفاع میانی، ناچو، دیوید آلابا،  خسوس وایه خو و ادر میلیتائو را در اختیار دارد ولی کارلتو معتقد است این منطقه نیاز به تقویت دارد و بهترین گزینه نیز کیه لینی است.در روزهایی که کیه لینی منتظر رسیدن پیشنهاد یوونتوس است، رئال مادرید قصد دارد زودتر دست به کار شده و کیه لینی را به خدمت بگیرد. باید دید پاسخ کیه لینی به پیشنهاد رئال چه خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها