کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ستاره یونایتد به تمرینات تیم بیرانوند رفت (عکس)

26 تير 1400 ساعت 18:39

گروه ورزشی: برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در تمرینات تیم بوآویشتا شرکت کرده است.


برونو فرناندز فصل درخشانی را از نظر فردی در منچستریونایتد سپری کرده و به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه نیز انتخاب شد. اما شرایط در رقابت های یورو 2020 و در ترکیب تیم ملی پرتغال چندان باب میل او نبود و برونو فرناندز که انتقادات زیادی را متحمل شد، در نهایت در کنار دیگر بازیکنان پرتغال خیلی زود و در مرحله یک هشتم با تورنمنت وداع کرد.
 
اما برونو فرناندز در خلال گذراندن تعطیلات خود در کشور پرتغال سری به تمرینات تیم بوآویشتا زده و در کنار دیگر بازیکنان این باشگاه تمرین کرده است. برونو فرناندز دوران رشد خود را در این تیم آغاز کرده و البته هرگز برای تیم اول بوآویشتا به میدان نرفت. جالب اینجاست علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران نیز اخیرا به باشگاه بوآویشتا ملحق شده و امروز در کنار برونو فرناندز در تمرینات این تیم حاضر شده است.
باشگاه بوآویشتا ویدئویی از حضور برونو فرناندز در مرکز تمرینی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد نوشت: "برونو فرناندز+ بوآویشتا، هیچ عشقی مانند عشق اول نیست. منچستر یونایتد نیز نگران نباشد، او حتی در شرایطی بهتری به اردوی این تیم اضافه می شود."برونو فرناندز در طول یک و نیم فصل حضور در اولدترافورد 80 بازی برای یونایتد و در این مقطع با زدن 28 گل و ارسال 18 پاس گل، عملکرد درخشانی ارائه داده است.
 

 

 


کد مطلب: 282962

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/282962/ستاره-یونایتد-تمرینات-تیم-بیرانوند-رفت-عکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir