به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۲۸۲۹۶۵

یحیی گل‌محمدی یک جلسه محروم شد

گروه ورزشی: با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، یحیی گل‌محمدی یک جلسه از همراهی تیم پرسپولیس محروم شد.
یحیی گل‌محمدی یک جلسه محروم شد

سرمربی تیم پرسپولیس که دو هفته پیش به دلیل 7 کارته شدن بازی با فولاد در اهواز را از دست داده و از روی سکو بازی را دنبال کرده بود، حالا با حکم تازه ای مواجه شده است.
آنطور که در خروجی فدراسیون فوتبال قرار گرفته، سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل برخوردش با داور در حاشیه بازی با گل گهر یک جلسه محروم شده و بنابراین نمی‌تواند در دیدار حساس مقابل ماشین سازی تیمش را از کنار زمین هدایت کند.
در بازی با گل گهر و روی یکی از صحنه‌های این مسابقه، یحیی گل‌محمدی اعتراض تندی را نسبت به داور انجام داد که به زعم کمیته انضباطی، شایسته یک جلسه محرومیت بوده است. البته قرمزها می‌توانند به این رای اعتراض کنند اما باتوجه به زمان کم تا بازی با ماشین سازی، مشخص نیست که کمیته استیناف چه زمانی به آن رسیدگی خواهد کرد.


 

 
کمیته انضباطی برخورد یحیی گل‌محمدی را «بدرفتاری» دانسته و اعلام کرده که «مطابق مستندات تصویری ایشان با هل دادن داور چهارم» اعتراض خود نسبت به تیم داوری را نشان داده و با استناد به چهار ماده، یحیی «به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات لیگ برتر» محکوم شده است.
این البته تنها حکم کمیته انضباطی علیه گل‌محمدی نیست و او باید رقم 40 میلیون تومان را نیز به فدراسیون پرداخت کند.  طبق اعلام فدراسیون فوتبال «این رای ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها