به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۲۸۲۹۷۴

میراث جالب جهانبخش برای برایتون

'گروه ورزشی: علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران سرانجام به لیگ هلند برگشت.
میراث جالب جهانبخش برای برایتون
وقتی پس از جام جهانی روسیه خبر از ترانسفر شدن علی جهان به گوش می‌رسید و وقتی رفتن او به یکی از تیم‌های لسترسیتی یا برایتون را قطعی می‌دانستند، انتظار درخشش‌های بیشتر و روز افزونی را از این بازیکن خوش تکنیک داشتیم. جهانبخش به لیگ جزیره رفت و در سه سالی که در این لیگ بازی کرد هیچگاه از جنگیدن و تمرین مداوم دست نکشید اما او همواره مهره‌ای تعویضی برای برایتون بود تا سرانجام دوباره به هلند برگردد.
 

اما علیرضا جهانبخش همان ابتدا و با حضورش در انگلیس باشگاه و هوادان‌شان را شگفت زده کرد. فالوورهای زیاد او از مجموع فالوورهای پیج رسمی و دیگر بازیکنان این تیم بیشتر بود. علاقمندان فوتبال ایران برای دنبال کردن عملکرد این بازیکن در انگلیس پیج برایتون را فالو کردند تا اینستاگرام این باشگاه تازه لیگ برتری شده جهش زیادی را داشته باشد.
 

 
حال کار جهانبخش با این تیم تمام شده اما میراث او که خیل عظیم فالوورهای ایرانی پیج این باشگاه است باقی‌مانده است. باید دید این میراث پایدار است یا با گذشت زمان و نبودن علی جهان در این تیم، دنبال کننده های این تیم انگلیسی ریزش خواهد کرد‌. گفتنی است در پست‌هایی که عکس جهانبخش وجود داشت تعداد لایک‌های این باشگاه به مراتب بیشتر می‌شد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها