به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۲۸۲۹۸۲

مروری‌بر «روزگار جوانی» اصغر توسلی در آی‌فیلم

گروه هنری: اصغر توسلی کارگردان «روزگار جوانی» و نصرالله رادش و مهدی صبایی مهمانان «۱۴ اینچ» شدند که امروز عصر ساعت ۱۹ پخش می شود.
مروری‌بر «روزگار جوانی» اصغر توسلی در آی‌فیلم
به نقل از روابط عمومی آی فیلم، در حالی که خبرها در مورد پخش فصل جدید این سریال در آینده نزدیک، داغ است، مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» با حضور اصغر توسلی، نصرالله رادش و مهدی صبایی، سوژه این هفته «۱۴ اینچ» شده است.برنامه هفتگی «۱۴ اینچ» که جمعه‌شب‌ها روی آنتن آی‌فیلم، به خاطره‌بازی با سریال‌های ماندگار تلویزیون می‌پردازد، در این قسمت، میزبان عوامل «روزگار جوانی» شده است.در این مجموعه تلویزیونی دهه‌هفتادی بهزاد خداویسی، امین حیایی، کیهان ملکی، نصرالله رادش، مهدی صبایی، سحر صباغ‌سرشت، زهره فکورصبور و… حضور داشته‌اند.
در این مجموعه پنج جوان دانشجو که چهار نفرشان شهرستانی‌اند، خانه‌ای اجاره می‌کنند و با هم زندگی می‌کنند. آن‌ها سرگذشت و شخصیت‌های متفاوتی دارند و در هر قسمت با ماجرای تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند اما در نهایت با کمک هم بر مشکلات غلبه می‌کنند.
اصغر توسلی کارگردان این مجموعه و نصرالله رادش و مهدی صبایی مهمانان «۱۴ اینچ» خواهند بود و در گفتگویی که امین زندگانی با آنها خواهد داشت، از خاطراتشان می‌گویند.
«۱۴ اینچ» محصول شبکه آی‌فیلم به‌تهیه‌کنندگی فرزام محبی و با اجرای امین زندگانی امروز شنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۹ از آی فیلم پخش می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها