به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۸۳۰۳۶
گوش شنوایی در مدیریت وزارت نیرو وجود ندارد

زندگی در خوزستان از بین رفته، به دادشان برسید

زندگی در خوزستان از بین رفته، به دادشان برسید
گروه جامعه: یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد از برگزار نشدن جلسه فوق العاده ای در مجلس برای حل مشکلات خوزستان گفت که باید یک جایی قصه ی پر غصه خوزستان خاتمه پیدا کند، از همه مسوولان خاضعانه درخواست دارم که به داد خوزستان برسید.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و بعد از قرائت کمیسیون انرژی درباره خاموشی های اخیر، گفت: توقع ما این بود که رییس و هیات رییسه مجلس جلسه اضطراری فوق العاده برای خوزستان برگزار کند، واقعا وضعیت خوزستان خوب نیست.

وی با بیان اینکه انگار گوش شنوایی در مدیریت وزارت نیرو وجود ندارد، به سفر رییس مجلس به استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: انتظار ما از آقای قالیباف که در سفر به استان خوزستان قول حل مشکل آب شرب و ساماندهی آب کشاورزی خوزستان را داد، این بود که امروز با تغییر دستور، جلسه ای فوق العاده برای حل مشکلات اساسی خوزستان تشکیل دهد اما چرا این اتفاق رخ نداد؟

نماینده شادگان در مجلس اضافه کرد: باید رییس دولت در مجلس به خوزستان و مردم کشور جواب بدهد که چرا این بلاها سر کشور آمده، این چه مدیریتی است که من نماینده باید جواب دهم؟ وضع مردم در خوزستان به هم ریخته، دامشان تلف شده و زندگی شان از بین رفته و همه چیزشان نابود شده است، چه کسی باید به وضعیت مردم رسیدگی کند؟

وی با بیان اینکه آقای روحانی و آقای جهانگیری جوابگوی این وضعیت باشند، افزود: باید هیات رییسه مجلس جلسه ای فوری برای خوزستان برگزار کند تا همه مسوولان اجرایی در مجلس پاسخگو باشند، قضیه شوخی بردار نیست.ناصری نژاد به گزارش کمیسیون انرژی درباره خاموشی ها اشاره و اظهار کرد: یکی از علل اصلی خاموشی ها کم آبی است منتها همواره گزارشی تهیه می شود که فایده ای نداشته و وضع بدتر شده است. نخلستان های ما در شادگان، آبادان، خرمشهر، اهواز، دشت آزادگان، شوش و همه شهرستان های خوزستان در حال نابودی هستند. باید یک جایی این قصه پر غصه خوزستان خاتمه پیدا کند.

وی ادامه داد: روسای قوای سه گانه و شورای عالی امنیت کشور مشکلات خوزستان را حل کنید، تا کی باید منتظر بحران و مشکلات باشیم که دشمن ورود کند و اغتشاش کند تازه آن زمان به فکر خوزستان بیفتید؛ شما حتی از برگزاری جلسه برای خوزستان دریغ کردید این چه وضعیتی است؟

ناصری نژاد خاطرنشان کرد: ما خاضعانه از همه مسوولان کشور به خصوص نمایندگان مجلس درخواست می کنیم که به داد خوزستان و مردم برسید و ببینید ما چه می کشیم. ما در منطقه ای زندگی می کنیم که یک سوم آب کشور را دارد اما بی آب هستیم، وضعیت نگران کننده است. دشمن پشت سر هم در خوزستان  توطئه می چینید و به دنبال اغتشاش است البته که مردم خوزستان متدین و انقلابی و عاشق و مدافع ولایت هستند؛ مسوولان به داد ما برسند.
برچسب ها: خوزستان بحران آب

مهرابی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۵:۲۶
داد از این همه بیدادگری...داد (374758)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها