کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با دوره‌های خلبانی شرکت هوانوردی پرسان به راحتی در اسمان‌ها پرواز کنید

27 تير 1400 ساعت 18:41

گروه کسب و کار: پرواز در اسمان شاید در روزگاری ارزوی دست نیافتنی بشر بوده است. اما در دنیای امروز اینگونه نیست.


با پیشرفت تکنولوژی انسان توانسته که با روش‌هایی پرواز در اسمان را امکان پذیر سازد. پرواز در اسمان‌ها شاید ارزوی هر کودکی باشد. حتی آرزوی من و شما نیز میتواند باشد که در دل آسمان پرواز کنیم و از میان ابر‌ها بگذریم. اما محقق شدن این ارزو برای همگان ممکن نیست. چراکه خلبانی رشته ای است که دارای حساسیت‌های فروان است. البته جای نگرانی نیست چراکه شرکت هوانوردی پرسان در نظر دارد تا برای شما عزیزان و افراد علاقه مند به پرواز دوره‌هایی را ترتیب دهد.  شرکت هواوردی پرسان شما را به ین ارزو رسانده و در اسمان‌ها نظاره‌گر زمین خواهید بود.

آشنایی با شرکت هوانوردی پرسان :
شرکت هوانوردی پرسان از نخستین شرکت‌های خصوصی هوانوردی عمومی کشور است که طی هفده سال تجربه در زمینه صنعت هوانوردی کشور فعالیت خود را با آموزش خلبانی فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی آغاز نمود. این شرکت در حال حاضر با افزایش تعداد هواپیماهای فوق سبک خود، با بهره‌گیری از امکانات به روز هوانوردی و به کارگیری پرسنل و اساتید خلبانی مجرب و کارآزموده بر آن است تا به بهترین شکل در زمینه هوانوردی عمومی و توسعه فرهنگ آموزش خلبانی فوق سبک ارائه خدمت نماید.

برای اطلاع از شرایط خرید هواپیمای شخصی کلیک کنید.
در راستای نائل شدن به این هدف پرسان از هواپیماهای فوق سبکی استفاده می‌نماید که از فناوری بسیار نوینی برخوردار هستند. این هواپیماهای فوق سبک مجهز و ایمن با مصرف سوخت بسیار پایین و بدنه ساخته شده با فلز یا مواد ترکیبی که ویژگی‌های فرسایشی بسیار پایینی دارند در اختیار عزیزان جهت آموزش خلبانی قرار می‌گیرند و برای شما پروازی مهیج را رقم خواهند زد.

شرایط عمومی خلبان شدن
 داشتن ملیت ایرانی
داشتن حداقل قد ۱۶۵ cmتا حداکثر 193 cm
داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی.
در اختیار داشتن مدرک دیپلم یا بالاتر از شرایط عمومی   Licence  نیست ولی باید در تست هوش مرکز پرسان افراد قبول شوند.
قبولی در امتحان و مصاحبه مرکز آموزش هوانوردی پرسان.
گرفتن معرفی نامه از مرکز آموزش جهت انجام تستهای پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری.
مراجعه به مراکز پزشکی مورد تائید سازمان هواپیمایی کشوری جهت انجام تستهای پزشکی.
پر کردن فرم مخصوص حراست هواپیمایی کشوری و گرفتن تاییدیه از حراست برای شروع پروازها.
همچنین اموزش دوره‌های خلبانی در این موسسه امکان پذیر در سه مقطع میباشد.
خلبانی شخصی PPL (استاندارد)
خلبانی شخصی PPL (ویژه)
خلبانی حمل مسافربر CPL
استاد خلبانی IP
 
گواهینامه : PPL
نخستین گواهینامه‌ای که داوطلب در دوره تحصیل خلبانی خود باید کسب کند گواهینامه PPL میباشد که مخفف عبارت Private  Pilots  است. فرد در صورت کسب این مدرک مجوز پرواز با هواپیماهای شخصی را خواهد داشت. برای کسب مدرک PPL ضروری است تا حداقل ۵۰ ساعت تجربه پرواز را داشته باشد.

گواهینامه : CPL
 کسب گواهینامه CPL  یا خلبانی بازرگانی مسافر بری برای هدایت هواپیماهای مسافربری و باربری از ایرباس و بوئینگ گرفته تا بمباردیه، و لازم است تا Licence ا 100 ساعت پرواز را تجربه کند.  CPLمخفف عبارت Commerical Pilot’s Licence است و برای کسب این گواهینامه نیاز به طی کردن ۱۰۰ ساعت پرواز میباشد.

استاد خلبانی: IP
در این دوره 60 ساعت کلاس نظری برگذار شده و نیازمند 70 ساعت پرواز است که داوطلب تجربه کند. همچنین 70 ساعت کلاس پرواز نیز برگذار میشود.
 
نحوه ی آموزش دوره‌های خلبانی
در ابتدا سلامت جسمی و روانی فرد مورد تایید قرار گرفته و به فرد داوطلب کارت AMC اعطا میشود. سپس طبق خواست    Licence  دوره‌های اموزشی آغاز شده و داوطلب گواهینامه‌های مربوطه را گرفته و اقدام به پرواز میکند.
برای اطلاع از دوره‌های آموزش خلبانی کلیک کنید.
 


کد مطلب: 283103

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283103/دوره-های-خلبانی-شرکت-هوانوردی-پرسان-راحتی-اسمان-ها-پرواز-کنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir