به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۲۸۳۱۱۱
احسان از المپیک کناره‌گیری می‌کند؟

مصدومیت دردسرساز حدادی

گروه ورزشی: احسان حدادی که درگیر دیسک کمر شده، در آستانه اعزام به المپیک رکورد بسیار ضعیفی را از خود ثبت کرد.
مصدومیت دردسرساز حدادی
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن که از مدت ها قبل برنامه آماده سازی خود را زیر نظر مربی آمریکایی و در این کشور پیگیری می کرد، از چندی پیش به خاطر مشکل دیسک کمر نتوانسته به درستی تمرین کند و با حضور در ایران دوره درمانی خود را سپری کرد.امروز احسان حدادی بعد از چند ماه دوری از مسابقات، در لیگ برتر دوومیدانی شرکت کرد تا آمادگی خودش را در آستانه اعزام به المپییک توکیو محک بزند.حدادی که پس از چهار سال دوری در لیگ دوومیدانی ایران شرکت کرد، امروز پرتابی به طول ۵۷.۴۷ متر انجام داد و پس از حسین رسولی با پرتابی به طول ۵۸.۴۶ متر در جایگاه دوم ایستاد!
رکورد ورودی المپیک‌ توکیو ۶۶ متر است و حدادی امروز حدود 9 متر کمتر از این رکورد پرتاب کرد؛ اتفاقی که شاید حضور او در المپیک را هم در هاله ای از ابهام قرار دهد.
حدادی چند روز قبل در مصاحبه ای عنوان کرده بود: «رقابت‌های لیگ برتر بعد از ۴ سال دوری برایم مهم است چون اگر نزدیک ۶۴ متر پرتاب نکنم حضورم در المپیک به صلاح نیست. در دور مقدماتی المپیک اگر ورزشکاری قصد صعود دارد باید ۶۳ متر به بالا پرتاب کند.»
حالا باید دید احسان حدادی که از او به عنوان یکی از شانس های مدال ورزش ایران نام برده می شد، چه تصمیمی برای حضور در توکیو خواهد گرفت. آیا امکان دارد او قید اعزام به چهارمین دوره المپیک خود را بزند؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها