به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۸۳۱۳
يك استاد حوزه و دانشگاه:

با هوچي گري دنبال ضربه‌زدن به روحاني‌اند

گروه سياسي: شاگرد سابق آيت‌الله مصباح یزدی اعضای «جبهه پایداری» را گروهی «هوچی‌گر»٬ «بی‌پشتوانه» و «مغرور» دانسته که هیچ ارزشی برای رای مردم قائل نیستند.
با هوچي گري دنبال ضربه‌زدن به روحاني‌اند
محسن غرويان استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرگزاري آريا در خصوص احضار وزراي دولت به مجلس، اظهار داشت: به اعتقاد من اينگونه برخوردها منطقي و عقلاني نيست و نشان دهنده نوعي انتقام گيري براي شکست خود در انتخابات رياست جمهوري است. وي با تأکيد بر اين مطلب که برخورد تند برخي نمايندگان مجلس براي تقويت روحي خودشان است گفت: منطقي نيست با گذشت زمان کم از شروع فعاليت دولت يازدهم وزراء به مجلس فرا خوانده شوند در واقع بنده معتقدم اين فراخواني وزراء برنامه ريزي شده است.

غرويان با اشاره به نقش نمايندگان جبهه پايداري در احضار وزراي روحاني به مجلس بيان داشت: اعضاي جبهه پايداري در صدد هستند با روش‌هاي مختلف هرگونه ضرباتي را به دولت آقاي روحاني وارد کنند.اين در حالي است که اين افراد پشتوانه ملي ندارند و صرفا گروه افراطي هستند که با برنامه ريزي در يک فضاي هوچي گري کار خود را پيش مي‌برند.

وي با اشاره به عملکرد جبهه پايداري گفت: جبهه پايداري پيش از اين امتحان خود را در عرصه سياست پس داده است و البته با عدم اقبال مردم روبرو شده اند.اين جبهه از يک عنانيت و غرور بي موردي برخوردار است اينها به هيچ عنوان پذيراي شکست خود نيستند و خود را در حد خداي علم و سياست و دين مي‌دانند. اين استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: با شناخت عميقي که از جبهه پايداري دارم آنها در اصل براي مردم و رأي آنها ارزشي قائل نيستند و بر همين اساس با توجه به عدم اقبال مردم به آنها سعي مي‌کنند از طريق مجلس و تشکيل فراکسيون‌هاي اقليتي جوسازي کنند تا بتوانند پايگاه سياسي خود را در بين مردم با اين نوع ابراز حفظ کنند.