به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۲۸۳۱۴۹

مرکز تعمیرات وایت هاوس و تعمیر ماشین لباسشویی وایت هاوس

گروه کسب و کار: در نمایندگی مجاز تعمیرات وایت‌هاوس، پرسنل مجرب مدرن تکنیک بدون جابجایی لوازم منزل شما، آماده تعمیر لوازم خانگی شما هستند.
مرکز تعمیرات وایت هاوس و تعمیر ماشین لباسشویی وایت هاوس
برای درخواست تعمیر اینجا را کلیک کنید.
سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی وایت‌هاوس
به شما یک پیشنهاد عالی داریم، بهتر است قبل از اینکه لباسشویی شما دچار مشکلات جدی شود آن را به درستی سرویس نمایید. چرا که ممکن است در صورت نیاز به تعمیر هزینه‌های بیشتری نسبت به سرویس سالانه برای شما ایجاد شود.
برای اینکه دستگاه لباسشویی White House شما به درستی کار کند پیشنهاد می‌کنیم تا بدون در نظر گرفتن کیفیت و قدرت لباسشویی، حتما به موقع به آن رسیدگی کنید.
●    به هیچ عنوان بر روی لباسشویی خود وسایل سنگین قرار ندهید.
●    در هیچ شرایطی بیش از حجم و ظرفیت لباسشویی از آن استفاده نکنید.
●    در هنگام استفاده برای شستشوی زیاد، سعی کنید در بین دفعات فاصله ایجاد نمایید.
●    در هنگام خرید لباسشویی به ابعاد آن دقت کافی داشته باشید.
●    با توجه به میزان مصرف خود، ظرفیت لباسشویی را انتخاب کنید.
بعد از اینکه شما خود موارد فوق را مورد بررسی قرار دادید می‌توانید در تایم سالیانه از سرویس کار برای انجام خدمات سرویس و … درخواست نمایید. یک سرویس کار با تجهیزات کافی باید تمام موارد را مورد بررسی قرار دهد و در صورت بروز هر گونه اشکال اقدام به رفع آن نماید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی وایت‌هاوس
یکی از نکاتی که همه خریداران لباسشویی White House به آن دقت می‌کنند. نمایندگی و خدمات پس از فروش محصول است. لازم است اشاره کنیم که برخی از این خدمات به دلیل طولانی مدت ممکن است. مورد استفاده قرار بگیرد ولی بیشتر خدمات تعمیرات و قطعات زیر نظر گارانتی و ضمانت نامه نمی باشد. از این رو افراد ترجیح می‌دهند تا از نمایندگی‌های تعمیرات خارج از شرکت خریداری شده استفاده کنند.
نمایندگی تعمیر لباسشویی وایت‌هاوس توسط دکتر تعمیرکار راه اندازی شده است. این مرکز آمادگی این را دارد که به صورت دائمی و شبانه روزی خدمات خود را برای مشتریان ارائه نماید. شما به عنوان مصرف کننده در هر زمانی می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید. و یا اینکه در صورت نیاز به تعمیرکار در هر زمان از شبانه روز به وب سایت دکتر تعمیرکار مراجعه کرده و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.
در این قسمت شما باید با دقت تمام فیلدهای قرار داده شده را به درستی کامل نمایید تا متخصصین بتوانند به راحتی مشکل دستگاه را تشخیص دهند و برای رفع آن به محل تعیین شده اعزام شوند.

تعمیرکار ماشین لباسشویی وایت‌هاوس
دکتر تعمیرکار برای اینکه بتواند متخصصینی برای تعمیر لباسشویی وایت‌هاوس و دیگر برندها در اختیار مقرراتی را تعیین کرده است. شما به عنوان مصرف کننده باید بدانید که دکتر تعمیرکار برای استخدام متخصصین و تعمیرکاران خود به صورت زیر عمل می‌نماید.
در قدم اول: باید توانایی تعمیر چندین برند را داشته باشند.
قدم دوم: دوره‌های تجربی و آموزش عملی را برای انجام خدمات تعمیرات گذرانده باشند.
قدم سوم: تعمیرات را با صبر و حوصله انجام دهند.
قدم چهارم: منضبط بوده و در اسرع وقت برای انجام خدمات مورد نیاز در محل حاضر شوند.
*مهم ترین نکته ارائه برگه ضمانت نامه پس از خدمات است. با این برگه مشتریان می‌توانند در صورت بروز مشکل و در مدت زمان مشخص شده برای انجام خدمات رایگان توسط تکنسین مربوطه اقدام کنند.

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی وایت‌هاوس
قیمت تعمیر ماشین لباسشویی وایت‌هاوس به مقدار زمان مورد نیاز برای تعمیر و همچنین تعویض و تعمیر قطعات آن بستگی دارد. شما می‌توانید با توجه به شرایط، از طریق وب سایت اینترنتی مدرن تکنیک از قیمت‌های تعمیرات و قطعات به صورت به روز اطلاع پیدا کنید.
هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در هر یک از مراکز خدمات متفاوت است. به همین جهت برای اطلاع از قیمت‌ها پیشنهاد می‌کنیم. تا با مدرن تکنیک و یا مراکز دیگر تماس گرفته و بعد از بیان مشکلات لباسشویی و ارور ‌های نمایش داده شده، قیمت تعمیرات و هزینه قطعات را جویا شوید. در این صورت می‌توانید به راحتی یک مرکز معتبر با قیمت مناسب را پیدا کرده و درخواست تعمیرات را ثبت نمایید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها