کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چگونه بدون جراحی زیبایی جوان‌تر شویم؟

28 تير 1400 ساعت 9:24

گروه سلامت و زیبایی: تمایل به زیبایی یکی از نیازهای مهم انسان در سنین جوانی است. رسیدگی منظم به پوست می‌تواند از بسیاری از چین و چروک‌هایی که در نواحی مختلف صورت ظاهر می‌شود تا حدی جلوگیری کند. با پیشرفت علم در دهه‌های جدید دیگر لازم نیست نگران پیری زودرس پوست خود باشید. این روش‌ها می‌توانند پوست شما را تا ده سال جوان‌تر نشان دهند. در ادامه بیشتر در مورد روش‌های جوانسازی پوست توضیح خواهیم داد.چگونه جوان بمانیم؟


همه افراد دوست دارند جوان بمانند، اما در عمل، چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. با تغذیه و ورزش، می‌توانید روند پیر شدن سلول‌ها را کندتر کنید، اما نمی‌توانید به طور صد درصد، از آن جلوگیری کنید. به هر حال، دیر یا زود چین و چروک‌ها روی صورت ظاهر می‌شوند. امروزه روش‌هایی مانند تزریق بوتاکس، برای جلوگیری از چین و چروک صورت، در بین مردم به وفور استفاده می‌شود. معمولا افراد بالای 30 سال، تزریق بوتاکس پیشانی را برای از بین بردن یا پیشگیری از ظهور خطوط اخم، انجام می‌دهند. علاوه بر نتایج رضایت‌بخش، قیمت بوتاکس صورت نیز از مواردی است که آن را برای همگان جذاب کرده است. خوشبختانه هزینه بوتاکس صورت، طوری است که افراد با هر میزان درآمد، می‌توانند به راحتی، این تزریق را انجام دهند. همچنین اگر نگران عوارض بوتاکس صورت هستید، باید بگوییم که نگرانی شما بی مورد است و بیش از 90 درصد افراد، پس از تزریق بوتاکس، هیچ عارضه‌ای را تجربه نمی‌کنند.

چگونه چهره‌ای متناسب داشته باشیم
امروزه بر خلاف گذشته، صورت‌های ظریف و کشیده طرفداران زیادی دارد. اندازه گونه‌ها، لب‌ها و تقارن صورت نیز در زیبایی چهره نقش زیادی دارند. زاویه نیم رخ صورت در برخی افراد، دارای نواقصی است که می‌توان با استفاده از روش زاویه سازی صورت، تمام زاوایا را اصلاح کرد. زاویه سازی فک و صورت با تزریق فیلر انجام می‌شود که کاملا بدون درد و بی‌خطر است. اگر احساس می‌کنید اندازه چانه، با دیگر بخش‌های صورت شما هماهنگی ندارد یا گونه ندارید، بهترین روش، زاویه سازی فک و صورت است تا چهره‌ای جذاب داشته باشید.
 
چه کسانی میتوانند بوتاکس تزریق کنند
تزریق بوتاکس برای افرادی که دارای عادت‌های روزمره، مانند اخم کردن و جمع کردن چشم‌ها هستند، بسیار مناسب است. با تزریق بوتاکس، عضله در نواحی مانند پیشانی، غیرفعال شده و از بروز چین چروک جلوگیری می‌شود. در سنین پایین، بوتاکس صورت به عنوان یک روش پیشگیری از چین و چروک عمل می‌کند. در هر سنی که باشید، برخی از چروک‌ها در صورت شما به صورت فعال است، یعنی در حالت عادی وجود ندارند ولی با خندیدن، اخم کردن و... نمایان می‌شوند که بهترین گزینه برای رفع این نوع از چروک‌ها، بوتاکس است. برای رفع چین و چروک‌های قدیمی، تزریق فیلر نیز ممکن است پیشنهاد شود. جالب است بدانید که امروزه، بوتاکس علاوه بر زیبایی، کاربردهای درمانی نیز دارد و در درمان میگرن، تعرق زیر بغل و... نیز استفاده می‌شود.



زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب است
زاویه سازی صورت برای همه قابل انجام نیست و پزشک با بررسی صورت از زوایای مختلف، تشخیص می‌دهد که شما کاندیدای مناسبی برای زاویه سازی هستید یا خیر. افرادی که صورت آنها در اثر افزایش سن و تغییرات وزن، حجم خود را از دست داده است نیز از کاندیدای مناسب برای زاویه سازی هستند. . به‌طور معمول، چهره‌هایی با مشخصات زیر، کاندیدای مناسب زوایه سازی فک و صورت هستند.
1.    افراد دارای فک عریض و پهن
2.    افراد دارای فک مربعی شکل
3.    افراد دارای چانه دایره‌ای شکل
4.    افرادی که خط فک آن‌ها زاویه ندارد
5.    افراد دارای گونه‌های چاق
6.    افراد دارای گونه‌های لاغر

چگونه لب‌هایی خوش فرم و طبیعی داشته باشیم؟
اگر لب‌های نازکی دارید، به احتمال زیاد یکی از خواسته‌های همیشگی شما، داشتن لب‌هایی برجسته است که زیبایی شما را چند برابر کند. لب‌های برجسته، طرفداران زیادی دارد، زیرا چهره را خاص، بشاش و جوان‌تر نشان می‌دهد. هرچند با استفاده از تکنیک‌های گریم و آرایش می‌توان تا حدودی لب‌ها را بزرگتر کرد، اما آیا همیشه می‌توان آرایش داشت؟ ضمن اینکه هر چقدر هم گریم حرفه‌ای باشد، برای چند ساعت ماندگاری دارد و موقتی است. تزریق ژل لب طبیعی که برخی افراد به آن پروتز لب می‌گویند، یکی از روش‌های برجسته و زیبا کردن لب است. در بسیاری موارد، افراد دارای نواقصی در لب هستند که پزشک، ضمن اصلاح لب، آن‌ها را زیباتر نیز می‌کند. اگر در اثر افزایش سن، قسمت بالای لب‌ها دارای چروک است، می‌توانید برای مشاوره و تزریق ژل لب اقدام نمایید. پزشک با بررسی وضعیت لب‌ها و انتخاب بهترین مارک ژل لب تزریق را به گونه‌ای انجام می‌دهد که چروک‌های لب به صورت کاملا طبیعی باز شود.
 


مدت زمان ماندگاری ژل لب
میزان ماندگاری ژل لب در افراد مختلف، متفاوت است و به نوع ژل و برندی که تزریق کرده‌اید بستگی دارد. توصیه می‌شود اگر برای بار اول قصد تزریق ژل لب را دارید، از برندهایی استفاده کنید که حاوی هیالورونیک اسید هستند و میزان ماندگاری آن‌ها کمتر است. اگر در انتخاب پزشک خود دقت کنید، می‌توانید بدون نگرانی از عوارض ژل لب، برای تزریق اقدام کنید. البته باید گفت که تزریق ژل، عوارض خاصی ندارد و بیشتر افرادی که پس از تزریق ناراضی هستند یا دچار عوارضی مانند عدم قرینگی و... شده‌اند، در انتخاب پزشک خود دقت کافی را نداشته و به مراکز نامعتبر مراجعه کرده‌اند. کلینیک مهزیار یکی از برترین کلینیک‌های خدمات زیبایی است که با داشتن پزشکان متخصص، مجرب و باسابقه، زیبایی را به شما هدیه می‌دهد.

سخن آخر
در این مطلب روش‌های مختلفی را برای جوانسازی و زیبایی صورت معرفی کردیم، که می‌توانید از آن‌ها برای رفع چین چروک‌ها و نواقص صورت خود، استفاده کنید. این روش‌های جوانسازی حتما باید توسط یک پزشک متخصص انجام شوند، بنابراین نباید با دیدن مراکزی که این خدمات را با قیمت‌های ارزان ارائه می‌دهند، وسوسه شوید، زیرا ممکن است دچار عوارض ناخوشایند و حتی جبران ناپذیری شوید. کلینیک مهزیار یکی از معتبرترین مراکز ارائه خدمات زیبایی است.
 


کد مطلب: 283151

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283151/چگونه-بدون-جراحی-زیبایی-جوان-تر-شویم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir