به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۲۸۳۱۶۳

AFC تا ۱۰ روز دیگر تصمیم نهایی را می‌گیرد

AFC تا ۱۰ روز دیگر تصمیم نهایی را می‌گیرد
گروه ورزشی: کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۰ روز دیگر مکانیزم و سازوکار چگونگی برگزاری انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا و هم‌چنین کشور میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا را اعلام خواهد کرد.به گزارش ایسنا، پیش‌بینی می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا اواخر ماه میلادی جاری تصمیم نهایی را درباره چگونگی برگزاری مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و همچنین محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کند.
 
پنج‌شنبه هفته قبل مهلت فیفا به ۱۲ تیم راه یافته به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا برای انتخاب ورزشگاه های میزبانی به پایان رسید این درحالی بود که روز گذشته (یک‌شنبه) هم مهلت AFC برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید.

یک منبع در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: AFC با مشورت فیفا درخواست‌های ۱۲ تیم راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را بررسی می‌کند و تا ۱۰ روز دیگر رسما قبول و یا رد این درخواست‌ها را اعلام خواهد کرد. چنانچه این کشورها شرایط میزبانی را نداشته باشند آنها باید کشور ثالث را برای میزبانی پیشنهاد دهند و اما در صورت شیوع ویروس کرونا گزینه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی ها به صورت متمرکز و به میزبانی یک کشور خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی در گروه A با تیم های عراق، کره جنوبی، امارات، سوریه و لبنان همگروه است، این درحالی است که ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم سه نماینده دارد تا جایی که استقلال برابر الهلال عربستان، پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان و تراکتور هم برابر النصر عربستان به میدان خواهد رفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها