به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۲۸۳۱۷۰

همه چیز درباره بوتیک هتل ایرمان قشم

گروه گردشگری: قشم شهر همه چیز تمام دنیای گردشگری ایران محسوب می‌شود. شهری رویایی با جاذبه‌های گردشگری فراوان که هرچه از خوبی‌هایش بگوییم کم است.
همه چیز درباره بوتیک هتل ایرمان قشم
جزیره قشم هتل‌های بسیار زیادی دارد؛ اما میان همه آن‌ها یک مورد از همه بیشتر دلبری می‌کند و آن هتل ایرمان قشم است. هتلی دوست‌داشتنی و متفاوت جزو معدود امکانات اقامتی و هتل بوتیک‌های ایران محسوب می‌شود. در ادامه بیش از پیش درباره این هتل خواهید دانست؛ پس با ما همراه باشید تا با بوتیک هتل ایرمان آشنا شوید.
بهتر است قبل از این‌که سری به ایرمان قشم بزنیم، اول بدانیم بوتیک هتل چیست و چه تفاوتی با هتل‌های معمولی دارد. بوتیک هتل نوعی هتل یا واحد اقامتی است که معمولا در شهرهای توریستی ساخته می‌شود. بوتیک هتل‌ها ویژگی‌های مهمی دارند که در هتل‌های معمولی دیده نمی‌شود. این ویژگی‌ها عبارت هستند از:

•    توجه به غذاها و نوشیدنی‌های سرو شده
•    پذیرش حیوانات خانگی
•    ظاهر متفاوت و طراحی مختلف
•    منوهایی با غذاهای محلی
•    اعتبار بسیار زیاد
•    وسعت و ابعاد کم

همان‌طورکه خواندید ویژگی‌های بالا جزو مهم‌ترین نقاط قوت بوتیک هتل‌ها در سراسر جهان هستند. حال تصور کنید در چنین هتلی در قشم می‌خواهید زندگی کنید. غذای لذت‌بخش جنوبی قشمی، ظاهر مدرن و سنتی خانه‌های قشم، نوشیدنی‌های خاص متناسب با شرایط آب‌وهوایی قشم و... که به لذت سفر شما اضافه می‌کنند. هتل بوتیک ایرمان چنین شرایطی دارد.


هتل بوتیک ایرمان
هتل بوتیک ایرمان در خیابان پژوهش ساخته شده است. این هتل که سال 96 فعالیت خود را شروع کرده، اولین بوتیک هتل جزیره قشم با طراحی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد سبکی مدرن و خاص را ارائه کرده است. در این هتل انواع امکانات و خدمات رفاهی به بهترین شکل ممکن قرار داده شده و شاید همین دلیلی برای پنج ستاره بودنش باشد. بوتیک هتل ایرمان با پرسنل مجرب و آموزش دیده‌ای که دارد، بهترین خدمات را برای اقامتی با آسایش فراهم کرده است.

موقعیت هتل ایرمان
هتل ایرمان در موقعیت مکانی خوبی برای خرید سوغات جنوبی و دسترسی به خیابان‌های مرکزی شهر قرار دارد. در سفر با تور قشم این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل در محله نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام ساخته شده و این پیامی است برای آن‌هایی که دوست دارند نزدیک ساحل باشند. هتل تقریبا یکی دو محله با ساحل فاصله دارد؛ اما فضای پیش‌روی مسافرها برای پیاده‌روی حرف ندارد.
هتل ایرمان تقریبا سه تا چهار پاساژ و مرکز خرید اطراف خود دارد. سیتی سنتر 1 و 2، مرکز خرید زیتون قشم و... از جمله این مراکز هستند که نام هرکدام برای خرید یک شهر کافی خواهد بود.

امکانات در هتل ایرمان
هتل ایرمان قشم از نظر امکانات سنگ تمام است. البته این ویژگی بوتیک هتل‌ها به‌حساب می‌آید که هیچ کمی از نظر کیفی نداشته باشند. در این هتل اتاق‌ها با معماری خاصی مثل خانه‌های کره‌ای طراحی شده‌اند. فضای داخلی آن با رنگ‌های گرم و زیبایی نقاشی شده تا حس خوبی از استراحت داخل آن داشته باشید.


یکی از متریال‌های بسیار پر کاربرد در ساخت این اتاق‌ها و تقریبا کل هتل چوب است. چوب که از قدیم به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد مورداستفاده در ساخت خانه‌ها بوده، در این بوتیک هتل نیز جزو اجزاء اصلی به‌شمار می‌رود. تا جایی‌که شما با نگاه به سردر هتل بیشتر بالکن‌ها، نرده‌ها و... را چوبی خواهید دید.
کنار چوب از وسایل بسیار باکیفتی هم برای چیدمان دکور اتاق‌های استفاده شده؛ مبلمان بسیار زیبا و متناسب با رنگ اتاق‌ها، وسایل خانه، تزیینات و... همه با نظر کارشناسان بسیار ماهر تعیین شده است.
بیشتر بخوانید : شرایط کرایه خودرو در قشم

امکانات هریک از اتاق‌ها در هتل ایرمان
امکانات موجود در همه اتاق‌های هتل ایرمان قشم شامل دمپایی، صبحانه، روم سرویس، IPTV شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، میزتحریر، تلفن، آباژور، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، کمد لباس، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و... می‌شود. درصورتی‌که علاقه‌مند هستید این امکانات را از نزدیک مشاهده کنید، بهتر است با سرچ نام این هتل در سایت علی بابا همه تصاویر اتاق ها و امکانات موجود در آن را ببینید.

همچنین شما می‌توانید برای رزرو هتل قشم، حالا هر هتلی می‌خواهد باشد، از سایت علی بابا که یکی از معروف‌ترین سیستم‌های رزرو آنلاین هتل در ایران است، استفاده کنید. رزرو هتل در قشم البته کار سختی نیست؛ اما به ریسک اینکه با لنج یا هواپیما تا این جزیره بروید، و در آخر با هتل تکمیل ظرفیت مواجه شوید، نمی‌ارزد.
هتل ایرمان قشم این ویژگی را دارد که شما را تا ساعت‌ها با خدمات خودش سرگرم کند. در این هتل خدماتی مثل کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت و فضای سبز وجود دارد تا درصورت خستگی از اتاق گزینه‌های دیگری هم داشته باشید.
درکل با اینکه در رزرو هتل قشم گزینه‌های متعددی پیش‌روی شما قرار دارد، اما این هتل ایرمان است که به‌عنوان هتل بوتیک فعالیت می‌کند. این ویژگی هتل باعث می‌شود شما هم خاص باشید و سفر منحصربه‌فردی را تجربه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها