به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۸۳۲۱۷

کومان به دنبال یک هلندی دیگر برای بارسا

کومان به دنبال یک هلندی دیگر برای بارسا
گروه ورزشی: باشگاه بارسلونا قصد دارد ستاره هلندی منچستریونایتد را به خدمت گیرد.به گزارش خبرگزاری فارس، پس از خرید ممفیس دپای و هایجک شدن واینالدوم توسط پاری سن ژرمن، کومان حالا قصد دارد یک ستاره دیگر تیم ملی هلند را به ترکیب بارسلونا اضافه کند.

آبی‌اناری‌ها پس از خرید ممفیس و آگوئرو برای خط تهاجمی و اریک گارسیا و امرسون برای خط دفاعی حالا می‌خواهند برای تقویت خط میانی خود تلاش کنند. سائول گزینه اول بارسا برای این تابستان بود ولی به نظر می‌رسد معاوضه این بازیکن با گریژمان رخ نخواهد داد زیرا اتلتیکومادرید قصد ندارد مبلغی را برای خرید ستاره فرانسوی پرداخت کند.


پس از عدم انتقال سائول، برخی رسانه‌ها نوشتند که «رناتو سانچس» گزینه پیشنهادی بارسلوناست ولی این بازیکن نیز بعید است در تابستان کنونی به نیومکمپ بیاید. به همین علت اکنون صحبت از یک هلندی دیگر در رسانه ها می‌شود. ستاره‌ای که به یک نیمکت نشین مطلق در منچستریونایتد بدل شده و کومان نیز می‌خواهد او را احیا کند.

خبرنگار موندو دپورتیوو نوشت که «دونی فان دِبِک» در لیست بازیکنان کومان قرار گرفته و بارسلونا می‌خواهد به صورت قرضی این ستاره منچستریونایتد را به نیوکمپ آورد. «گابریل سانس» خبر داد که باشگاه آبی‌اناری برای رضایت منچستریونایتد می‌خواهد حتی «ساموئل اومتیتی» را وارد معامله کند تا بتواند این بازیکن را به نیوکمپ آورد. 

خوشحالی ممفیس (سمت راست) و فان دبک (سمت چپ) در تیم ملی هلند / ممفیس این تابستان از لیون به بارسلونا پیوست.فان دبک در ترکیب درخشان آژاکس در فصل 2018-2019 فوق العاده بود ولی اصلا نتوانست در اولدترافورد عملکرد مثبتی از خود به ثبت رساند. او سابقه بازی با کومان را در تیم ملی هلند دارد و بسیار خوب با سبک بازی دی‌یونگ و ممفیس دپای آشناست. به همین بارسلونا معتقد است که خرید دبک می‌تواند مشکلات این تیم را برای این فصل حل کند. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها