به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۲۸۳۲۵۴

خودروی مینی سه درب کوپر رونمایی شد

خودروی مینی سه درب کوپر رونمایی شد
گروه اقتصادی:مینی کوپر سالگرد ۶۰ سالگی اش را با نسخه‌ای محدود و خاص جشن می‌گیرد. خودروهای مینی به قبل از دهه ۶۰ باز می گردند. همکاری بین سر الک ایسیگونیس و جان کوپر در سپتامبر ۱۹۶۱ آغاز شد که مینی کوپر آستین و مینی کوپر موریس را تولید کردند.به مناسبت گرامیداشت این رویداد مهم، برند مینی مدل ویژه‌ سه درب را به بازار عرضه کرده است. نسخه Mini Anniversary Edition که در برخی از مناطق جهان وجود دارد، خودرویی است که بر اساس یک پلتفرم ورزشی ساخته شده است. از آنجایی که اتومبیل‌های مسابقه‌ای طراحی شده توسط جان کوپر با رنگ سبز و گلگیرهای سفید قابل شناسایی بودند، اکنون مدل‌ Mini Anniversary Edition به رنگ سبز Racing بریتانیا ارائه می‌شود تا نشان دهد توسط جان کوپر طراحی شده است.
 
نسخه فلزی Midnight Black نیز موجود است، در حالی که Mini John Cooper Works Anniversary Edition همچنین می‌تواند با رنگ بدنه سبز Rebel همراه باشد. سقف، درپوش آینه‌های بیرونی، دستگیره در‌ها و محیط اطراف چراغ‌های جلو و چراغ‌های عقب همه سفید هستند.

برای جشن این سالگرد، Mini نسخه ویژه JCW را عرضه کرده است. از کل تولید ۷۴۰ اتومبیل، ۶۰ خودرو به انگلیس تعلق دارد که قیمت آن از ۳۳ هزار و ۸۰۰ پوند شروع می‌شود. نسل جدید JCW هیچ تغییر مکانیکی در برابر JCW معمولی (مخفف John Cooper Works) نداشته است، بنابراین شما یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربوشارژ با ۲۲۸ اسب بخار قدرت، حداکثر سرعت ۲۴۶ کیلومتر در ساعت و صفر تا صد در کمی بیش از شش ثانیه دریافت خواهید کرد. 

برای تکمیل ظاهر، مجموعه‌ای از چرخ‌های ۱۸ اینچی John Cooper Works از آلیاژ سبک در طرح دو رنگ Circuit Spoke به همراه آرم COOPER موجود در تریم‌های درب، شاتر‌های جانبی، ستون‌های C و مرکز وجود دارد و فرمان دارای چرم اسپرت Nappa است.

در داخل، سطح داخلی امضای جان، مایک و چارلی کوپر در سمت راننده را دارد. در قاب درب راننده همچنین نمادی با امضای جان کوپر، یک یادداشت دست نویس "۱ از ۷۴۰" و کلمات "۶۰ سال MINI COOPER دیده می شود. نسخه Mini Anniversary Edition به Mini Cooper و Cooper S سه درب و همچنین Mini John Cooper Works محدود شده است و در سراسر جهان به ۷۴۰ واحد محدود می‌شود.
برچسب ها: صنعت خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها