به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۲۸۳۲۹۹

تردد بین تهران و کرج مجاز است؟

تردد بین تهران و کرج مجاز است؟
گروه جامعه: اگرچه تردد بین استان‌های کشور در روزهای آینده ممنوع است اما این تردد شامل تهران و کرج نمی‌شود و تردد خودروها بین تهران و کرج مجاز است.اگرچه استان تهران و البرز به مدت شش روز تعطیل شده‌اند اما آنگونه که معاون انتظامی استاندار تهران اعلام کرد محدودیت تردد بین کرج و تهران وجود ندارد و خودروها می‌توانند در تعطیلات پیش رو بین تهران و کرج تردد کنند.

اما به گفته این مقام مسئول، هیچ مجوز ترددی برای سفر در تعطیلات عید قربان صادر نمی‌شود و تمام مجوزهای قبلی هم باطل است. بر این اساس اگر خودرویی پیش از این مجوز سفر دریافت کرده باشد، این مجوز از امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه باطل است. بنابراین اگر خودرویی در جاده مشاهده شود، هم مشمول جریمه می‌شود و هم توسط پلیس راه برگردانده می‌شود.

محدودیت‌های سفر در عید قربان برای دیگر استان‌ها هم اعلام شده است. بر اساس این محدودیت‌ها سفر به شهرهای قرمز، نارنجی و زرد شامل محدودیت است و افرادی که به این شهرها سفر کنند جریمه می‌شوند. به عبارتی فقط سفر به شهرهای آبی شامل جریمه نمی‌شود.

بر اساس آخرین رنگبندی کرونایی کشور، هیچ شهر آبی در کشور وجود ندارد و کلیه شهرهای ایران وضعیت قرمز تا زرد را دارند. بر این اساس سفر به هر شهر و استانی مشمول جریمه می‌شود.سفر به شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی دارد و سفر به شهرهای نارنجی و زرد، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی. به عبارتی مسافران به هر شهری بخواهند بروند جریمه می‌شوند! البته تردد بین استانی جریمه ندارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها