کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز چقدر شد؟

28 تير 1400 ساعت 17:11


گروه اقتصادی: شاخص بورس امروز کار خود را در مسیر صعودی آغاز کرد. تعداد زیادی از نمادهای شاخص‌ساز از جمله نمادهای پالایشگاهی، لیدرهای بانکی و خودرو به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند و عملا بورس با دو سوم توان در حال فعالیت بود، اما به این وجود شاخص بورس تا پایان معاملات روند رو به رشد خود را حفظ کرد و با رشد ۸۴۲۰ واحد، رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد را ثبت کرد.«تاپیکو»، «رمپنا» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر مثبت رابر شاخص بورس داشتند. «ولکار»، «شستا»، و «ومدیر» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش روز سهام عدالت
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۵۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۶ درصد معادل ۵۳ هزار و ۵۱۲ تومان افزایش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۴۳۱ تومان رسیده است.

ارزش روز دارایکم
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۱۳۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۳۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۹۸ تومان معامله شد.


کد مطلب: 283302

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283302/ارزش-سهام-عدالت-دارایکم-امروز-چقدر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir