به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۲۸۳۳۱۶

قدردانی ستاد مبارزه با مواد مخدر از فوتبال

گروه ورزشی: مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر با ارسال نامه ای از فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران تشکر کردند.
قدردانی ستاد مبارزه با مواد مخدر از فوتبال
هفته 24 ام رقابت های لیگ بیستم در شرایطی برگزار شد که در تمامی مسابقات این هفته شاهد بنرهایی درباره مبارزه با مواد مخدر با شعار "همه با هم نه به اعتیاد" بودیم و این هفته با همین شعار نامگذاری شد. این حرکت فرهنگی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی جایی که دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز به مصاف هم رفتند، ادامه داشت و مخاطبان میلیونی این مسابقه نماد مبارزه با اعتیاد را با بنرهایی که روی سکوها نمایش داده شده بود، مشاهده  کردند.
 پس از همکاری ای که سازمان لیگ و مسئولان فدارسیون با ستاد مبارزه با مواد مخدر داشتند، این ستاد با ارسال نامه ای مراتب قدردانی و تشکر خود را به شرح زیر به اطلاع مسئولان فوتبال رساند:
« نوجوانان و جوانان ۱۶ الی ۳۰ سال، مهمترین گروه هدف در حوزه اقدامات معطوف به پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر هستند. از سویی دیگر میادین و عرصه های مربوط به ورزش مهیج فوتبال را می توان به عنوان یکی از فراگیرترین و موثرترین زمینه های اطلاع رسانی به این گروه سنی دانست که خوشبختانه مدیران و مسئولان فدراسیون فوتبال و بخصوص سازمان لیگ فوتبال ایران همکاری صمیمانه ای در این زمینه با ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام دادند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها