به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۲۸۳۳۲۵

وقتی کنعانی برانکو را سکته داد

گروه ورزشی: پرسپولیس در لیگ هجدهم نیز در هفته‌های پایانی مقابل ماشین سازی قرار گرفت.
وقتی کنعانی برانکو را سکته داد
دیدار دو تیم قدیمی پرسپولیس و ماشین سازی همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته است. ماشین سازی هفته گذشته سقوطش به لیگ آزادگان قطعی شد و حتی پیروزی در سه دیدار آینده نیز نمی‌تواند مانع لیگ یکی شدن شاگردان اکبرپور شود.در لیگ هجدهم و در آخرین فصل حضور برانکو سرخ‌ها در هفته ماقبل پایانی در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی که برای پیروزی و مسجل شدن قهرمانی لحظه شماری می‌کردند به مصاف تیم ماشین سازی رفتند. در آن دوران کنعانی زادگان که از مصدومیت‌های پیاپی و شدید خود رها شده بود و با پیراهن ماشین‌سازی خوب کار می‌کرد و به دوران اوج خودش نزدیک شده بود مقابل پرسپولیس برانکو قرار گرفت.
در آن بازی علی رغم حملات سرخ‌ها، این تیم تبریزی بود که گل اول بازی را در همان نیمه نخست به ثمر رساند. در ادامه فشار حملات پرسپولیس بیشتر هم شد تا در نهایت در دقیقه هشتاد سرخ‌ها از روی نقطه پنالتی با علیپور کار را به تساوی کشاندند. جدال نفس‌گیر کنعانی با مهاجمان پرسپولیس در نوع خود جالب بود که ایستادگی او در خط دفاع کار قهرمانی پرسپولیس را به هفته آخر کشاند.

 

 

 

کنعانی‌زادگان حالا مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد و انگیزه‌های زیادی برای بازی درخشان در تبریز دارد. این مدافع می‌تواند با تاثیر گذاری در این بازی پرسپولیس را یک قدم به قهرمانی نزدیک تر کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها