به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۲۸۳۳۳۷

ریزش شدید ارزهای دیجیتالی در بازار

ریزش شدید ارزهای دیجیتالی در بازار
گروه اقتصادی: بیتکوین در ادامه روند نزولی خود کانال سی هزار دلار را از دست داد. شرکت پی پال- یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت جهان- اعلام کرد از این پس شهروندان آمریکایی نخواهند توانست بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار در هفته با استفاده از این پلتفرم خرید رمزارز داشته باشند. با این حال محدودیتی برای خرید سالانه وجود ندارد و هدف اتخاذ این تصمیم، فراهم شدن حق انتخاب و انعطاف پذیری بیشتر برای خرید ارزهای دیجیتالی عنوان شده است. قرار است پی پال یک دفترچه راهنما در خصوص مقررات جدید خرید رمزارزها را منتشر کند.

به دنبال ناتوانی بیتکوین در ثبت یک صعود پرقدرت، برخی از فعالان مالی انتظار آغاز دور جدید ریزش بیتکوین را دارند. جفری گوندلاخ -میلیاردر آمریکایی و فعال بازارهای مالی- با اشاره به نصف شدن قیمت بیتکوین از قله قیمتی خود پیش بینی کرده است قیمت بیتکوین به محدوده ۲۳ هزار دلاری عقب بنشیند. او عقیده دارد که علاوه بر بیتکوین، ارزش طلا نیز طی ماه های پایانی سال ریزش خواهد کرد.

فشار بالای فروش در بازار ارزهای دیجیتالی کماکان مانع از هرگونه جهش قیمتی شده و رصد حجم بیتکوین ها و سایر رمزارزهای ورودی به صرافی ها موید این است که فروشندگان کماکان قصد عقب نشینی ندارند. ایگناسیو ترنوس- مدیر بخش ارتباطات در صرافی بای بیت- معتقد است نوسانگیران اصلی ترین مانع اوج گیری قیمت بیتکوین هستند و با وجود تقاضای بالای خریداران بلندمدت و نهنگ ها، زور آن ها هنوز به تغییر روند بازار نرسیده است.
به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتال (در لحظه انتشار این خبر)؛ این رده حاوی تغییرات قیمتی پنج ارز دیجیتالی پرطرفدار بازار است
۱- بیت کوین
قیمت: ۲۹۷۲۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۷۴ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۱۷۳۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۱۲ درصد کاهش
۳- بایننس کوین
قیمت: ۲۷۲.۶۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۲.۲۸ درصد کاهش
۴- کاردانو
قیمت: ۱.۰۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۹.۷۸ درصد کاهش
۵- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۶۴۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۵۴ درصد کاهش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها