به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۸۳۴۲۰

جشن قهرمانی فجر‌سپاسی در استادیوم انقلاب کرج

گروه ورزشی:‌ پرونده فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شب گذشته با قهرمانی تیم فجر سپاسی در استادیوم انقلاب کرج بسته شد.
جشن قهرمانی فجر‌سپاسی در استادیوم انقلاب کرج
فجر سپاسی در حالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد که تا هفته سی و دوم صدرنشینی در بازی ها را تجربه نکرده بود و حتی در هفته های متمادی تیم دوم جدول هم نبود اما در هفته سی و دوم با شکست هوادار در تهران به صدر رفت و در ادامه 3 گل به تیم شاهین شهرداری بوشهر زد و با همین نتیجه هم در هفته پایانی تیم گل ریحان البرز را در استادیوم انقلاب کرج شکست داد و در نهایت بر جام قهرمانی این مسابقات بوسه زد و بعد از 8 سال دوباره میهمان لیگ برتر شد. نکته جالب اینکه آخرین بار هم فجر سپاسی با هدایت علی کلانتری به لیگ برتر صعود کرده بود. خوشبختانه این بار قرار است مدیران استانی و شهر شیراز به طور جدی از فجر سپاسی برای حضور شایسته در لیگ برتر حمایت کنند. به همین بهانه چند روز پیش استاندار فارس در تمرینات تیم فجر حاضر شده بود و بلافاصله بعد از صعود این تیم به لیگ برتر مدیر کل ورزش و جوانان مصاحبه کرد و قول حمایت از تیم فجر سپاسی را تکرار کرد. 
 
فجر سپاسی جز معدود تیم های باقی مانده نظامی فوتبال کشور به حساب می آید که در گذشته پذیرای بسیاری از ستاره های فوتبال کشور بوده است. به نظر می رسد حضور دوباره این تیم در لیگ برتر خیلی از فوتبالیست ها را راغب خواهد کرد پیش از 28 سالگی دوران خدمت را در این تیم سپری کنند چون ادامه بازی در لیگ برتر موجب می شود که دیده شوند. بر اساس قانون فعلی بازیکنانی که در لیگ برتر توپ می زنند تا سن 28 سالگی جبری برای رفتن به خدمت سربازی ندارند و  این پوئن برای بازیکنانی که در تیم ملی بازی می کنند تا سن 30 سالگی است.  
بازگشت فجر سپاسی به لیگ برتر؛ این یک اتفاق خوشایند برای فوتبال باشگاهی بود به این خاطر که فجر سپاسی مثل خیلی از تیم های باشگاهی چون صنعت نفت – نساجی – ملوان و... جز تیم های محبوب  دوست داشتنی فوتبال کشورمان بشمار می رود. تصاویری از جشن قهرمانی تیم فجر سپاسی در استادیوم انقلاب کرج را به اتفاق می بینم:


 

 

 

 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها