کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکمیل تخت‌ها در بخش ویژه بیمارستان‌ها

29 تير 1400 ساعت 11:15


گروه جامعه: رئیس بیمارستان لواسانی گفت: به دلیل اپیدمی و موج جدید بیماری کرونا، اکثر تخت‌ها و بخش‌های بیمارستان پر شده، بخش‌های ویژه نیز تکمیل شده است.به گزارش ایلنا، «سید علی جمالیان» رئیس بیمارستان لواسانی با اشاره به وضعیت کرونا در بیمارستان بیان کرد: به دلیل اپیدمی و موج جدید که شیوع پیدا کرده است، اکثر تخت‌ها و بخش‌های بیمارستان پر شده، همچنین بخش‌های ویژه هم تکمیل شده است.

وی ادامه داد: بنابراین خواهش ما از مردم این است که رعایت کنند، چون با این وضع حداقل در تهران دیگر تخت خالی برای بیماران نیازمند پیدا نخواهد شد.جمالیان افزود: ما هم در بیمارستان بخش کرونا اضافه کردیم و بخش‌های عمل‌های غیر اورژانسی، بخش‌های آنژیوگرافی و برخی دیگر از بخش‌ها را تعطیل کردیم تا به بیماران کرونایی خدمت رسانی کنیم.

وی در جواب این سوال که در بین بیماران کرونایی بیمارستان و همچنین کادر درمان افرادی بودند که با وجود تزریق واکسن کرونا باز هم به ویروس مبتلا شده باشند؟ گفت: تقریباً تمام پرسنل بیمارستان ما واکسینه شده بودند ولی برخی باز هم مبتلا شدند و حتی از بین بیماران کسی را داشتیم که واکسن را تزریق کرده بود، اما به ویروس مبتلا شد و بعد از مدتی هم فوت کرد.

جمالیان در مورد بازگشایی مدارس، دانشگاه و همچنین برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم بیان کرد: در رابطه با مدارس یک بحث این است که ما فعلا واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال را در برنامه نداریم و واکسنی هم که خواست بچه‌ها باشد، فعلاً نداریم، در کنار این موضوع هم گفته می‌شود ویروس دلتا جدید خیلی به سن ارتباطی ندارد و حتی افراد با سن پایین هم دچار این ویروس می‌شوند.

وی افزود: همچنین در کنار مشکل ابتلای دانش آموزها ما مسئله دانشجوها را هم داریم چراکه در خیلی از دانشگاه‌های ما دانشجوها مجبور هستند در خوابگاه‌ها زندگی کنند و متاسفانه خیلی از دانشجوهای‌ما هنوز واکسینه نشدند و این باعث ایجاد مشکلات خاصی می‌شود و مراسم‌های ماه محرم هم قطعاً می‌تواند در افزایش شیوع تاثیرگذار باشد.

رئیس بیمارستان لواسانی در مورد احتمال موج‌های جدید ویروس، گفت: بستگی دارد که چه اتفاقی بیفتد، اگر جهش ویروس جدیدی وجود داشته باشد که افراد در برابر آن ایمنی نداشته باشند، قطعا می‌تواند موج‌های جدیدی را ایجاد کند.


کد مطلب: 283421

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283421/تکمیل-تخت-ها-بخش-ویژه-بیمارستان-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir