به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۸۳۴۲۸

سریال کیانوش عیاری مرداد به پخش می‌رسد

سریال کیانوش عیاری مرداد به پخش می‌رسد
گروه فرهنگی: به تازگی از لوگوی سریال «۸۷ متر» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری با طرحی از روژان ایرجی رونمایی شده است.بر اساس اعلام صفحه رسمی این سریال در فضای مجازی، پخش این مجموعه از مرداد در شبکه یک سیما آغاز می شود و البته تاکنون خبری رسمی در این خصوص از سوی شبکه پخش کننده اعلام نشده است. 

داستان سریال «۸۷ متر» به اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک منزل برمی گردد. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از بازیگران این سریال هستند.
مجموعه تلویزیونی«۸۷  متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود.چندی پیش خبر درگیری کیانوش عیاری با ویروس کرونا منتشر شد که روند آماده سازی سریال «۸۷ متر» را هم برای مدتی با توقف همراه کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها