کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانلود سریال خاتون و زخم کاری

29 تير 1400 ساعت 11:33

گروه فیلم و سریال: سریال خاتون و زخم کاری که در ژانر خود جزو بهترین سریال های نمایش خانگی به حساب می آیند.


خاتون عنوان جدید سریال نمایش خانگی است. سریال خاتون اولین سریال تینا پاکروان به عنوان کارگردان است و با شعار همه فراز و فرودهایی که تاریخ ایران دارد در زندگی تک تک ایرانی ها جریان دارد و این مجموعه نیز که ژانر تاریخی دارد به داستانی در همین بازه زمانی پرداخته است. سریال زخم کاری نیز پس از رفع توقیف قسمت هفتم جمعه هر هفته از دانلود فیلم یا زردفیلم منتشر خواهد شد.

معرفی سریال قبله عالم
سریال نمایش خانگی قبله عالم (Ghebleh Alam Series) عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی طنز با رویکردهای تاریخی طی میشود. فیلمنامه سریال خانگی قبله عالم به قلم حامد محمدی جان گرفته است. از آرتیست های آن می‌توان به ترکیبی از اکتورهای سینمایی و تلویزیونی از جمله حامد کمیلی، سوگل خلیق، شقایق دهقان، هادی کاظمی و …حامد محمدی ساخت فیلم های چپ راست، چهار انگشت، اکسیدان و فرشته‌ها با هم می‌آیند را در کارنامه دارد. او در اولین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی کارگردانی و نویسندگی «قبله عالم» را بر عهده دارد و قرار این سریال به صورت اختصاصی سال ۱۴۰۰ از فیلیمو پخش شود.
ژانر (موضوع): اجتماعی
زبان فیلم : فارسی
سال انتشار: 1400
محصول کشور: ایران
کارگردان: حامد محمدی
تهیه کننده: موسسه نمایش گستران
نویسنده:حامد محمدی
برای دانلود قسمت هفتم و قسمت های دیگر بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال قبله عالم



معرفی سریال خاتون
خاتون عنوان جدید سریال تاریخی در نمایش خانگی به کارگردانی تینا پاکروان می باشد. سریال خاتون اولین تجربه سریال‌سازی تینا پاکروان و تجربه‌ای دیگر از تیم تولید سریال قورباغه است که سال گذشته انتشار موفقی داشت و به رشد این سامانه انتشار محتوا کمک کرد. بنا به اطلاعات و خلاصه داستان منتشرشده از سریال، خاتون داستان عاشقانه‌ای را در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود یعنی خاتون (نگار جواهریان) روایت می‌کند.
اشکان خطیبی در نقش «شیرزاد ملک» , بابک کریمی , بهناز جعفری در نقش «رعنا» , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی در نقش «پروین» , سروش صحت , شبنم مقدمی در نقش «فخرالنسا» , غزل شاکری , مهران غفوریان در نقش «موسیو» , نگار جواهریان در نقش «خاتون» , هادی تسلیمی ، مهران مدیری در نقش «جهانگیر روزبه» ، میرسعید مولویان در نقش «رضا فخار» ، ضا بهبودی در نقش «دکتر بوکوفسکی» ، فرخ نعمتی در نقش «سرتیپ آریا» ، شاهرخ فروتنیان در نقش «فریدون خان»
ژانر: تاریخی
تهیه کننده و کارگردان: تینا پاکروان
زمان هر قسمت: ۱ ساعت
زمان پخش: تابستان ۱۴۰۰
برای دانلود قسمت هفتم و قسمت های دیگر بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال خاتون



معرفی سریال زخم کاری
زخم کاری یک الگوی بومی سازی و مدرن سازی شده از نمایش مکبث شکسپیر است که خودش اقتباسی از یک کتاب رمان کوتاه به همین اسم است. سریال پر از عناصری است که هم باید در یک اقتباس ادبی جا خوش کرده باشد و هم در یک فیلم گنگستری ایرانی وجود داشته باشد، «محمد حسین مهدویان» در مقام کارگردان اگر صدای آن موسیقی متن و بتمن! نشان دادن قهرمان داستان را کمتر کند، اثری ساخته که تقریبا هیچ نقصی ندارد سریال زخم کاری با یک افتتاحیه‌ی کم سر و صدا صرفا شروع قابل قبولی داشت که البته جلوتر از سایر سریال هم ترازش است.
قسمت اول سریال زخم کاری البته خالی از اشاراتی که ما را به ادامه تماشا وادار کند نیست. حضور دخترک جادوگر (با بازی نیوشا علیپور) در کنار ماشین مالک مالکی (با بازی جواد عزتی) از نقاط عطف قصه در قسمت اول است. البته قلاب اصلی این قسمت در سکانس نهایی است. جایی که لیدی مکبث ماجرا، سمیرا ریزآبادی همسر مالک (با بازی رعنا آزادی‌ور) خشم و جنون خود را عیان می‌کند. بهترین بازی قسمت اول هم متعلق به اوست. آزادی‌ور بیشتر از همه مناسبات نقش و شخصیتش را شناخته و با کنترل روی اکت‌هایش سعی در آفرینش کاراکتری سیاه و چند بعدی دارد.
ژانر: خانوادگی اجتماعی
نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان
تهیه‌کننده محمدرضا تخت کشیان
فیلم‌نامه‌نویس: محمود حسینی زاد
مدیر فیلمبرداری هادی بهروز
آهنگساز حبیب خزایی فر
برای دانلود قسمت هفتم و قسمت های دیگر بر روی لینک روبرو کلیک کنید: دانلود سریال زخم کاری


کد مطلب: 283431

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283431/دانلود-سریال-خاتون-زخم-کاری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir