کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی 3 روغن گیاهی شگفت انگیز از دل طبیعت

29 تير 1400 ساعت 11:44

گروه سلامت و زیبایی: آیا شما هم دنبال روغن‌های گیاهی فوق العاده برای جوانسازی پوست و مو خود هستید؟


روغن های گیاهی مثل روغن کندش، روغن آگان و درخت چای تاثیر بسیار فوق العاده‌ای در رشد مجدد مو، رفع مو خوره، از بین بردن جوش صورت و جوانسازی پوست شما دارد و امروزه به عنوان روغن های درمانی شناخته میشوند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با خواص و فواید 3 روغن صد در صد گیاهی کندش، آرگان و روغن درخت چای شرکت راگا آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.
روغن کندش
در میان تمام روغن‏‌ها‏ی گیاهی که همه ما می‌‏شناسیم روغن کندش کمتر مورد توجه قرار گرفته است. اکثر خانم‌ها و آقایان با افزایش سن دچار ریزش مو، ابرو، ریزش مژه و سفیدی مو و موخوره هستند.
اگر شما دچار ریزش مو، مژه و ابرو هستید و یا از درد روماتیسم، واریس، کمردرد و پادرد رنج می‌برید، روغن کندش بهترین گزینه برای درمان رشد مجدد مو، شپش سر، درمان سینوزیت، دردهای مفصلی و عضلانی است.


ده کاربرد شگفت انگیز روغن کندش
1.    جلوگیری از ریزش مو
2.    تقویت کننده مو
3.    پرپشت کننده مژه و ابرو
4.    رفع موخوره
5.    درمان شوره سر
6.    بازکننده گرفتگی بینی
7.    رشد مجدد ریش صورت آقایان
8.    درمان سینوزیت
9.    از بین بردن شپش سر
10.    تسکین درد‌های مفصلی

روغن کندش برای تقویت پوست سر
روغن کندش برای تقویت پوست سر بسیار مفید است. این روغن درمانی دارای مواد مغذی است که از طریق ماساژ بر فولیکول‏‌ها‏ی مو تأثیر گذاشته و خواص خود را منتقل می‌کند و به‌این‌ترتیب بر تقویت پوست سر و همچنین بر رشد موها تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.
افرادی را که دارای مو و پوست چرب هستند، روغن کندوش طبیعی می‏‌تواند بر مو و پوست آن‌ها تأثیر گذاشته و به میزان زیادی چربی موجود در مو و پوست آن‌ها را کنترل نماید.

روغن کندش؛ برای مژه و ابرو
بیشتر دختر خانم‌های جوان دوست دارند مژه‌های پرپشت و زیبایی داشته باشند تا آرایش چشم آن‌ها زیباتر به نظر آید. استفاده از روغن کندش یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تقویت رشد مژه است.
ابروهای خوش حالت و پرپشت آرزوی هر خانمی است. جلوگیری از ریزش ابرو و تقویت رشد ابرو یکی از بهترین خواص روغن کندش برای ابرو است.

روغن آرگان
امروزه بیشتر افراد استفاده از روغن گیاهی آرگان را به مواد شیمیایی ترجیح می دهند. روغن آرگان از فرآورده‌های طبیعی تشکیل شده است که دارای خواص بی نطیری برای تقویت مو، درخشندگی پوست، از بین بردن جوش صورت، بهبود ترک های پوستی و غیره است.
روغن آرگان به دلیل دارا بودن ویتامین E و ساپونین، رادیکال‌های آزاد را از بین می برد و اثری شگرفی روی پوست و مو می‌گذارد.


درخت آرگان رشد بسیار کندی دارد و حدودا ۵ سال طول می‌کشد تا رشد کند، از این جهت بهره برداری از آن زمان‌بر است و  به همین دلیل قیمت روغن آرگان بسیار بالا است. درون میوه درخت آرگان هسته‌ای وجود دارد که روغن آرگان از آن گرفته می‌شود.
اگر شما هم قصد خرید روغن آرگان را دارید؛ ما در فروشگاه اینترنتی راگا بهترین کیفیت روغن آرگان را با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا، در اختیار شما قرار می دهیم.
فواید روغن آرگان برای مو چیست؟
روغن آرگان به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و نیز مقدار زیاد ویتامین E و آنتی اکسیدان پوسته‌ی سر را از بین می برد.
این روغن گیاهی باعث آب‌رسانی مو می‌شود و ترکیبی طبیعی است که عوارض جانبی داروهای شیمیایی را به همراه ندارد.

روغن آرگان خالص به دلیل خاصیت حفظ رطوبت، باعث جلوگیری از موخوره می شود و خیلی سریع به ساقه مو جذب شده و ریشه مو را ترمیم می‌کند و باعث افزایش ضخامت مو می‌شود. 
روغن آرگان به عنوان نرم کننده بعد از شامپو استفاده شده وباعث کاهش وزی و موخور می‌شود. شما برای استفاده از این روغن، چند قطره از آن را کف دست ریخته و روی ساقه تا انتهای مو ماساژ دهید تا روغن  باعث درخشندگی و نرم شدن موهای شما شود
روغن درخت چای
روغن درخت چای حاصل برگ درخت چای است و از  نظر دارویی خاصیت‌های ضد باکتریال زیادی برای درمان مشکلات ناشی از نیش حشرات و قارچ های پوستی دارد.
قرن‌ها قبل از روغن درخت چای برای درمان زخم ها، نیش حشرات و سایر بیماری‌های پوستی استفاده می‌کردند.


 امروزه از روغن درخت چای به صورت موضعی در محصولات آرایشی بهداشتی مثل شامپو، لوسیون‌ها، خمیر داندان و بالم لب هم استفاده می‌کنند. 

خواص روغن درخت چای چیست؟
•    دورکننده‌ی حشرات
•    ضدعفونی‌کننده برای زخم‌ها و خراش‌های جزئی
•    ازبین بردن جوش صورت
•    ازبین بردن قارچ ناخن
•    درمان شپش
•    کاهش‌دهنده‌ی التهاب پوست
•    بهبود پسوریازیس

روغن درخت چای برای پوست
درخشان کردن پوست و کاهش التهاب پوستی از بهترین خواص روغن درخت چای است که بیشتر خانم ها از آن استفاده می کنند.
روغن درخت چای یک روغن درمانی است که با لایه برداری هم موجب خشکی پوست نمی‌شود و با خواص ضدالتهابی و ضد باکتری مناسب ترین روغن برای درمان جای زخم و عفونت است. شما با خرید این روغن طبیعی یک معجون شگفت انگیز برای شادابی پوست خود تهیه می کنید.
چگونه روغن های گیاهی از شرکت راگا تهیه کنیم؟
شرکت راگا با بیش هفت سال تجربه موفق در زمینه‌ی تولید روغن‌های گیاهی و درمانی، همیشه سعی کرده است محصولات متفاوت و با کیفیت به بازار عرضه نماید. اکثر محصولات این شرکت در عطاری های معتبر به فروش میرسد.
شما می‌توانید بطور مستقیم از فروشگاه اینترنتی راگا https://raga-co.com با ضمانت اصل بودن کالا و ضمانت برگشت کالا در صورت عدم رضایت، خرید خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت به دست شما برسد.
برای مشاوره رایگان با پزشک و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج ها و سایر محصولات راگا می‌توانید با شماره پنج رقمی ۰۲۱۴۹۶۲۷ تماس حاصل نمایید.
 


کد مطلب: 283440

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283440/معرفی-3-روغن-گیاهی-شگفت-انگیز-دل-طبیعت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir