کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هک رمز گاوصندوق

2 مرداد 1400 ساعت 9:13

گروه کسب و کار: برای هک رمز گاوصندوق که بتوانید گاوصندوق تان را بدون کلید و رمز باز کنید نیاز به آموزش مراحلی است.


در این مقاله قصد داریم به شما نحوه هک رمز گاوصندوق مکانیکی و هک رمز گاوصندوق دیجیتالی را آموزش دهیم. برای آن که از هک رمز گاوصندوق تان جلوگیری کنید بهتر است گاوصندوقی را خریداری کنید که رمز های قوی و پیشرفته ای داشته باشد تا از هک شدن شان جلوگیری کنید.فروشگاه گاوصندوق گنجبان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و فروشندگان گاوصندوق در ایران است و اولین نمایندگی فروش گاوصندوق های ضد هک در خاورمیانه است که از الگوریتم های پیچیده در رمز های گاوصندوق خود استفاده کرده است تا گاوصندوق ها را در سطح ایمنی بالا قرار دهد.

آموزش هک رمز گاوصندوق
گاوصندوق ها در انواع مکانیکی و دیجیتالی تولید میشوند. هک گاوصندوق های دیجیتالی با هک گاوصندوق های مکانیکی متفاوت است که در این مقاله به طور کامل هک انواع گاوصندوق را به شما آموزش میدهیم. در واقع هک رمز گاوصندوق به این معنی است که بدون دانستن رمز و بدون داشتن کلید، گاوصندوق های مکانیکی آن را باز کنید.
شکستن قفل گاوصندوق مکانیکی شاید اولین راهی باشد که برای باز کردن گاوصندوق به ذهن شما برسد اما در این صورت باید انرژی زیادی صرف کنید تازه باز هم معلوم نیست که گاوصندوق مکانیکی شما باز شود یا نه. در این حالت بعضی ها از ابزار هایی مانند تبر و سنجاق استفاه میکنند که بسیار خطرناک است و میتواند آسیب هایی هم حتی به خود شما وارد کند.
بهترین کار این است که شما از روش هایی برای هک رمز گاوصندوق استفاده کنید که کمترین آسیب به گاوصندوق وارد نشود و شما بتوانید از این روش ها حتی برای باز کردن گاوصندوق بدون کلید و بدون رمز استفاده کنید بدون آن که نیازی به تعمیرات گاوصندوق باشد و آسیبی به بدنه و رمز و قفل گاوصندوق وارد شود.
در ادامه راه هایی را برای هک رمز گاوصندوق مکانیکی و هک رمز گاوصندوق دیجیتالی برای شما توضیح داده ایم:



هک رمز گاوصندوق مکانیکی
قفل گاوصندوق های مکانیکی از یک قفل دایره شکل چرخشی و یک کلید تشکیل شده است. برای آن که بتوانید رمز گاوصندوق مکانیکی را هک کنید باید بدانید که چند دور باید قفل دایره ای چرخشی را بچرخانید. خب ما که نمیدانیم چند دور باید قفل چرخشی را بچرخانیم پس باید به فکر راه حل دوم باشیم. برای هک رمز گاوصندوق مکانیکی میتوانید از کلید های چند محور استفاده کنید. این کلید ها ساختاری دارند که میتوانند در صورت قرار گرفتن در قفل گاوصندوق حالت کلید مخصوص همان گاوصندوق را به خود بگیرند. به این ترتیب میتوانید بدون داشتن کلید مخصوص گاوصندوق مکانیکی آن را باز کنید.
یکی از امن ترین گاوصندوق ها گاوصندوق آسانسوری است که در طلا فروشی ها مورد استفاده قرار میگیرد اما شما میتوانید با این روش که توضیح دادیم به راحتی قفل گاوصندوق مکانیکی آسانسوری را باز کنید.

هک رمز گاوصندوق دیجیتالی
استفاده از رمز های دیجیتالی در گاوصندوق ها امنیت آن ها را چندین برابر گاوصندوق های مکانیکی کرده است.اول از همه برای هک رمز گاوصندوق دیجیتال باید مطمئن شوید که باتری گاوصندوق به خوبی کار میکند و تمام نشده است. برای این کار تنها کافیست به صفحه دیجیتال نگاه کنید. در صورتی که باتری تمام شده باشد موقع وارد کردن کد بوق ممتدی شروع به هشدار میکند. برای هک رمز گاوصندوق دیجیتالی شما میتوانید از شوک استفاده کنید. اگر به گاوصندوق دیجیتالی شوک وارد شود ساز و کار قفل و رمز آن با اختلال رو به رو شده و به راحتی درب گاوصندوق باز میشود.
البته به جز این راهکار راهکار های عملی دیگری هم وجود دارد که در مقاله بازگشایی گاوصندوق توضیح داده شده است.



انواع رمز گاوصندوق برای هک
همان طور که اشاره شد گاوصندوق ها در انواع مکانیکی و دیجیتالی تولید میشوند. البته انواع دیگری از رمز گاوصندوق در ایران موجود است که در سال های اخیر طرفداران زیادی را جلب کرده است مانند رمز های اثر انگشتی و رمز های چشمی.

•    رمز مکانیکی گاوصندوق
این رمزهای مکانیکی در گذشته بسیار استفاده میشدند اما امروزه استفاده از آن ها کمتر شده است که دلیل آن ورود تکنولوژی و الگوریتم های امنیتی پیچیده به عرصه گاوصندوق ها میباشد. برای گاوصندوق های مکانیکی که خریداری میکنید در ابتدا رمز 0 تنظیم شده است که باید از همان اول رمز آن را تغییر دهید تا امنیت آن به خطر نیفتد. باز کردن این  رمز ها با کلید و رمز عددی امکان پذیر است.

•    رمز دیجیتالی گاوصندوق
بعد از گذشت چند سال رمز های دیجیتالی جای رمز های مکانیکی را گرفتند و امنیت گاوصندوق ها را چند برابر کردند. در این رمز ها میتوان از رمز های عددی 3 تا 8 رقمی برای باز کردن گاوصندوق استفاده کرد. یکی از بزرگترین مشکلاتی که صاحبان گاوصندوق های دیجیتالی با آن رو به رو هستند فراموشی رمز گاوصندوق است که چون کلید ندارند برای آن ها دردسر ساز خواهد بود.

•    رمز اثر انگشتی گاوصندوق
ورود رمز اثر انگشتی انقلاب جدیدی در امنیت گاوصندوق ها به وجود آورد. این گاوصندوق ها با استفاده از سنسور های قوی میتوانند اثر انگشت صاحب گاوصندوق را ذخیره کرده و تنها به صاحب گاوصندوق اجازه باز کردن گاوصندوق را بدهند.

•   رمز قرنیه چشمی گاوصندوق
نوع دیگری از رمز های گاوصندوق رمز چشمی است. این رمز ها برای گاوصندوق هایی که در آن ها اسناد و مدارک مهم نگهداری میشود بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. در ساخت این گاوصندوق ها الگوریتم ها و تجهیزات پیچیده ای استفاده شده است که امنیت آن را چندین برابر گاوصندوق های دیگر کرده است. به این ترتیب هک این نوع گاوصندوق ها تقریبا غیر ممکن بوده و نمیتوان آن ها را بدون داشتن فاکتور های مورد نیاز باز کرد.

رمز ضد هک گاوصندوق
اگر به دنبال رمزی برای گاوصندوق تان هستید که به هیچ عنوان هک نشود پیشنهاد ما به شما این است که از رمز های چشمی گاوصندوق استفاده کنید. این رمز ها به گونه ای ساخته شده اند که تنها از راه شناسایی قرنیه چشم هر شخص که منحصر به فرد میباشد قابل باز شدن هستند. استفاده از این رمز ها در گاوصندوق ها گران میباشد و اگر مدارک و اشیا گران بهایی دارید که میخواهید از آن ها در خانه و یا محل کار خود محافظت کنید میتوانید از گاوصندوق خانگی ضد هک گنجبان استفاده کنید.
این گاوصندوق ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که اجازه هیچ گونه نفوذی را نمیدهند. بدنه این گاوصندوق ها از فولاد ساخته شده و درب ضد سرقت گاوصندوق روی آن ها نصب شد است. شما میتوانید برای خرید انواع گاوصندوق ضد هک با همکاران ما در شرکت گنجبان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خرید گاوصندوق بهره مند شوید.
 


کد مطلب: 283464

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283464/هک-رمز-گاوصندوق

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir