به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۲۸۳۴۸۰

ال‌کلاسیکوی اسطوره‌ها در گرامی‌داشت رونالدینیو

گروه ورزشی: اسطوره های رئال مادرید و بارسلونا در مسابقه ای برای گرامی داشت رونالدینیو، ستاره سابق فوتبال برزیل و بارسا، که ال‌کلاسیکوی اسطوره ها نامیده شده به میدان خواهند رفت.
ال‌کلاسیکوی اسطوره‌ها در گرامی‌داشت رونالدینیو
بزرگان تاریخ رئال مادرید و بارسا امروز در دیداری که ال کلاسیکوی اسطوره ها نامیده شده برای گرامی‌داشت رونالدینیو به میدان خواهند رفت. بازیکنان هر دو تیم رقیب اسپانیایی احترام فراوانی برای این اسطوره برزیلی قائل هستند و او را تحسین می کنند.
در طول کنفراس خبری روز گذشته پیش از برگزاری این مسابقه، رونالدینیو با استقبال گرم بازیکنانی از سوی هم تیمی ها و رقبای سابقش از جمله دکو، لویس فیگو، ایکر کاسیاس و روبرتو کارلوس مواجه شد.
 


 

 

 

 در این مسابقه بزرگانی چون ریوالدو، گایزکا مندیتا، خوزه آماویسکا و خوان پابلو سورین نیز شرکت خواهند داشت. 
در حالی که برخی از این بازیکنان از جمله لوییس فیگو، لوییس میلا، آلفونسو پرز، خاویر ساویولا، میگل سولر و دنی گارسیا، برای هر دو تیم رئال و بارسا بازی کرده اند، فیگو، میلا و پرز قرار است در ترکیب رئال مادرید بازی کنند و سه نفر دیگر با پیراهن بلوگرانا به میدان خواهند رفت. 
ایکر کاسیاسکه دوسال پیش از فوتبال بازنشسته شد، به عنوان بخشی از نقش جدید خود به عنوان سفیر بنیاد رئال مادرید، میهمان افتخاری این دیدار خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها