به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۸۳۴۸۹

نمایشگاه «بهشت حوا» مجازی برگزار می‌شود

گروه هنری: معرفی و نمایش آثار رضا هدایت، طراح و نقاش معاصر، در برنامه‌ای با عنوان «بهشت حوا» از ۲۸ تیر ماه سالجاری در فضای مجازی منتشر می‌شود.
نمایشگاه  «بهشت حوا» مجازی برگزار می‌شود
به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، نمایشگاه «بهشت حوا» مشتمل بر ۲۰ اثر نقاشی با موضوع «انسان و طبیعت» از رضا هدایت در قالب فتوکلیپ است. 
بر اساس این خبر، . هدایت دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر بوده و بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس در دانشگاههای ایران و شرکت در نمایشگاههای متعدد داخلی و خارجی داشته است. 
این خبر می‌افزاید: وی همچنین برگزیده نمایشگاه طبیعت از منظر شرق در سال۸۴، برگزیده بی‌ینال جهان اسلام در سال۸۵ و برنده جایزه تشویقی تصویرسازی نومای ژاپن در سال۱۳۸۳ است. 
علاقمندان به هنرهای تجسمی از طریق صفحه مجازی نگارخانه کلک خیال به نشانی kelkkhial. gallery @ و صفحه آپارات به نشانی https://www.aparat.com/kelkekhial.gallery از این نمایشکاه مجازی دیدن کنند. 
نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار در طبقه دوم فرهنگسرای اخلاق واقع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها