کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پوستر جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۱ رونمایی شد

29 تير 1400 ساعت 18:12


گروه فرهنگی: جشنواره فیلم ونیز ساعتی پیش پوستر هفتادو هشتمین دوره خود را رونمایی کرد. جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۱ با رونمایی از پوستر رسمی این دوره، فیلم پیش افتتاحیه خود را با تم کرونایی معرفی کرد.
این پوستر توسط لورنزو ماتوتی تصویرگر ونویسنده ایتالیایی طراحی شده و فیلم پیش افتتاحیه نیز ساخته آندرآ سگری فیلمساز ونیزی درباره سرعت انتشار کرونا در سال گذشته است.

این فیلم که با عنوان «دو سالانه ونیز: سینما در دوره کووید» به عنوان فیلم پیش افتتاحیه جشنواره ۳۱ آگوست اکران می‌شود، یک روزنگار ویدیویی در باره این است که چگونه ونیز سال پیش در دروان کرونا این رویداد را به صورت فیزیکی برگزار کرد و به تنها جشنواره فیلم بین‌المللی درجه یک دنیا بدل شد که کارش را متوقف نساخت.

در شب پیش افتتاحیه خود، جشنواره فیلم ونیز همچنین یک نسخه ترمیم شده از فیلم کلاسیک ایتالیایی «بین معجزه‌ها» محصول ۱۹۷۱ به کارگردانی و بازیگری نینو مانفردی بازیگر بزرگ فقید ایتالیایی را که امسال صدمین سال تولد وی است، به نمایش می‌گذارد.

همان طور که پیشتر اعلام شده جشنواره فیلم ونیز یکم سپتامبر کارش را شروع می‌کند و فیلم جدید پدرو آلمادوار با نام «مادران موازی» با بازی پنه‌لوپه کروز فیلم افتتاحیه آن خواهد بود. این فیلم در دوران پاندمی ساخته شده است.
هفتاد و هشتمین دوره جشنواره فیلم ونیز از یکم تا ۱۱ سپتامبر (۱۰ تا ۲۰ شهریور) برگزار می‌شود و اسامی فیلم‌های حاضر در آن ۲۶ جولای (۴ مرداد) اعلام می‌شود.


کد مطلب: 283551

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283551/پوستر-جشنواره-فیلم-ونیز-۲۰۲۱-رونمایی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir