کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بارش باران های رگباری در 7 استان کشور

30 تير 1400 ساعت 11:13


گروه جامعه: کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از هرمزگان، جنوب کرمان، فارس، ارتفاعات زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان وجنوب لرستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد. برای فردا این شرایط در همین مناطق با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.
رفیعی گفت: همچنین در روز جمعه در مناطقی از هرمزگان و فارس بارش‌ها تکرار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در روز شنبه شدت بارش‌ها را در استان های هرمزگان و جنوب کرمان و فارس انتظار خواهیم داشت.
این کارشناس هواشناسی در مورد وضعیت جوی در نوار شمالی کشور گفت: در نوار شمالی کشور ارتفاعات گیلان، مازندران و اردبیل وزش باد موقتی رگبار و رعد و برق را در پیش خواهیم داشت همچنین دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود.

رفیعی در مورد وضعیت آب و هوایی در شرق کشور گفت:سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل ادامه وزش باد شدید و گرد و خاک همراه با کاهش دید و کیفیت هوا را در پیش خواهیم داشت. اگرچه انتظار داریم این وضعیت برای روز پنجشنبه تا قسمتی بهبود پیدا کند.وی افزود:شرق دریای عمان طی پنج رو آینده مواج و متلاطم خواهد بود.در پایان این کارشناس هواشناسی در مورد وضعیت آب و هوایی تهران گفت: آسمان تهران صاف و تا قسمتی ابری، حداکثر دما در تهران امروز ۳۸ درجه بالای صفر و حداقل دما ۲۹ درجه بالای صفر خواهد بود.


کد مطلب: 283608

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/283608/بارش-باران-های-رگباری-7-استان-کشور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir