به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۳۰ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۸۳۶۱۸

کرمانی مقدم: این پرسپولیس نقطه ضعفی نداشت

کرمانی مقدم: این پرسپولیس نقطه ضعفی نداشت
گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد بازیکنان این تیم برابر ماشین‌سازی تمجید کرد.مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیروزی ۵ بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی سقوط کرده گفت: ابن بازی می‌توانست برای شاگردان گل‌محمدی دردسرساز شود اما خدا را شکر این اتفاق نیافتاد و بازیکنان پرسپولیس این دیدار را ساده نگرفتند. پرسپولیس با برنامه بود و زدن دو گل در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی، خیال تیم را راحت کرد.
وی ادامه داد: برگرداندن تیم از لحاظ روحی پس از شکست در داربی، کار سختی بود که یحیی این مار را انجام داد.

تیم برای موفقیت برای دو بازی آینده به این پیروزی احتیاج داشت زیرا اگر این اتفاق نمی‌افتاد، شاید قهرمانی از دستان پرسپولیس پر می‌کشید. تیم نقطه ضعفی را از خود نشان نداد و اگر در دیدار مقابل تراکتور و پیکان هم بازیکنان به این شکل قدر موقعیت‌ها را بدانند، پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی پنجم امیدوار باشد.

کرمانی مقدم اضافه کرد: قطعا تیم‌های تراکتور و پیکان حریف‌های سرسخت‌تری نسبت به ماشین‌سازی هستند اما اگر گل‌محمدی برنامه‌های مختلفی برای گلزنی داشته باشد، پیروزی در آن بازی‌ها هم کاری ندارد. پیش‌بینی قهرمانی، کاری غیر خرفه‌ای است زیرا یک مساوی می‌تواند تمام اندوخته‌های گل‌محمدی و شاگردانش را بر باد دهد.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها